شهادت سرباز وظیفه نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان در شازند


شهادت سرباز وظیفه نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان در شازند

شازند- فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت یک سرباز وظیفه در این شهرستان، حین عملیات مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، بیژن جنتی اظهار داشت: حدود ساعت پنج صبح روز چهارشنبه یکی از یگان های انتظامی گزارشی از عدم توجه به ایست پلیس و متواری شدن دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام کرد و بلافاصله موضوع به تمامی تیم های گشت انتظامی اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله اقدام برای توقیف این خودروها آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند نیز با قرار دادن تمامی علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از محورهای مواصلاتی مستقر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان کرد: در همان دقایق ابتدایی استقرار تیم گشت انتظامی، یکی از خودروهایی که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالا به یک سرباز وظیفه برخورد کرد که متاسفانه این سرباز به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جنتی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس هر دو خودرو که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند و یکی از سرنشینان خودروها دستگیر شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

گفتنی است این سرباز شهید، امین سربندی نام داشت و جوانی ۲۳ ساله اهل و ساکن شهرستان شازند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟