چگونه لب براق داشت باشیم؟


چگونه لب براق داشت باشیم؟

لب دهان اولین بخش دستگاه گوارش است که شروع آن با دو عضله ای است که آن را لب می نامند. خداوند لب را به منظور پنج کار آفریده است1- دهان و دندان پوشیده باشد2- از بیرون ریختن آب دهان جلوگیری شود.3- از ورود هوای سرد، گرم، گرد و خاک، دود و حشراتی مانند مگس و پشه به فضای دهان، حلق و حنجره جلوگیری شود4- به سخن گفتن یاری رساند 5- و زیبایی...

لب

دهان اولین بخش دستگاه گوارش است که شروع آن با دو عضله ای است که آن را لب می نامند.

خداوند لب را به منظور پنج کار آفریده است۱- دهان و دندان پوشیده باشد۲- از بیرون ریختن آب دهان جلوگیری شود.۳- از ورود هوای سرد، گرم، گرد و خاک، دود و حشراتی مانند مگس و پشه به فضای دهان، حلق و حنجره جلوگیری شود۴- به سخن گفتن یاری رساند ۵- و زیبایی روی با لب کامل شود.

اکثرا شعرا برای لب قطعات زیبائی سروده اند با در نظر گرفتن مطالب بالا همیشه بایستی مراقب لبان بود تا زیبایی چهره حفظ شود.

مرهم لب

مواد اولیه :

۱۰ گ. موم ۵ ق.غ. روغن بادام

طرز تهیه و مصرف :

موم را در حرارت بخار آب ذوب کرده، سپس روغن را به آن اضافه نمائید، مخلوط را هم نزنید از حرارت برداشته پس از سرد شدن آن را در ظرفی ریخته و یا برس لب روزانه دو بار به لب ها بمالید.

فواید : با این عمل لب ها براق شده و در صورت خشک بودن لب ها نرم می شود.

براق کننده لب

مواد اولیه :

۵ گ. موم ۱ ق.چ. کره کاکائو

۱ ق.غ. کره آب شده ۱ ق.غ. روغن بادام شیرین

طرز تهیه و مصرف :

به وسیله حرارت بخار موم را نرم نموده سپس مواد دیگر را بدان اضافه نمائید، به هم زدن ادامه دهید تا حالت روان پیدا کند. از حرارت برداشته در ظرفی که در اثر گرمای روغن های ذوب نشود ریخته، زمانی که مخلوط حالت گرفت می توانید آنرا به لب ها بمالید. روزانه دو بار با برس لب آن را به لب ها بمالید.

فواید : با این عمل لب های براق و زیبا خواهید داشت.

چگونه لبی براق داشت باشیم؟

چگونه لب براق داشت باشیم؟
loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید