پیروزی ارزشمند پالایش نفت آبادان و برتری اصفهان و ساسان کرمان


پیروزی ارزشمند پالایش نفت آبادان و برتری اصفهان و ساسان کرمان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ دور رفت از مرحله سوم سوپر لیگ A بسکتبال بانوان در آبادان و به میزبانی باشگاه پالایش نفت این شهر به پایان رسید. در این مسابقات 2 روزه در روز اول و در دیدارهای برگزار شده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار برابر هیئت بسکتبال اصفهان کار سختی در پیش نداشت و توانست 92 بر 59 حریف خود را شکست دهد و...

پیروزی ارزشمند پالایش نفت آبادان و برتری اصفهان و ساسان کرمان

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ دور رفت از مرحله سوم سوپر لیگ A بسکتبال بانوان در آبادان و به میزبانی باشگاه پالایش نفت این شهر به پایان رسید.

در این مسابقات ۲ روزه در روز اول و در دیدارهای برگزار شده تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیدار برابر هیئت بسکتبال اصفهان کار سختی در پیش نداشت و توانست ۹۲ بر ۵۹ حریف خود را شکست دهد و تیم بسکتبال گاز تهران نیز در مصاف با هیئت بسکتبال خراسان رضوی ۸۷ بر ۴۷ به پیروزی رسید.

تیم بسکتبال گروه بهمن نیز در مسابقه برابر هیئت بسکتبال تبریز ۷۷ بر ۵۶ به پیروزی رسید و دیدار تیم های استقلال جنوب و ساسان کرمان نیز در نهایت ۸۲ بر ۷۰ به سود ساسان کرمان به پایان رسید.

در روز دوم ابتدا تیم هیئت بسکتبال خراسان رضوی به مصاف استقلال جنوب تهران رفت و موفق شد با نتیجه ۷۵ بر ۴۹ حریف را از پیش رو بردارد .

در این مسابقه تیم خراسان رضوی در هر ۴ کوارتر برنده بازی بود. آن ها به ترتیب ۱۵ بر ۱۰ ، ۱۵ بر ۱۱ ، ۱۸ بر۱۱ و ۲۶ بر ۱۷ برابر حریف خود به برتری رسیدند.

در دومین مسابقه هیئت بسکتبال اصفهان مقابل شرکت ملی گاز تهران با نتیجه ۵۳ بر ۷۲ مغلوب شد . اصفهانی ها کوارتر اول را ۱۹ بر ۱۰ به سود خود پایان دادند و در کوارتر دوم ۲۰ بر ۱۴ حریفشان را مغلوب کردند.

در کوارتر سوم تیم گاز تهران تلاش زیادی برای جبران مافات انجام داد و با تساوی ۱۶ بر ۱۶ برای اولین بار در این بازی در یک کوارتر نباخت اما برای جبران دیر شده بود و با برتری ۱۷ بر ۱۳ هیئت اصفهان برابر گاز تهران در کوارتر چهارم این بازی را اصفهانی ها به سود خود خاتمه دادند.

سومین مسابقه بین دوتیم مدعی بود که تا به این مرحله هیچ باختی نداشتند. تیم پالایش نفت آبادان در حساس ترین بازی مقابل گروه بهمن قرارگرفت و با ارائه بازی مهیج توانست تیم گروه بهمن را با نتیجه ۹۰بر ۷۰ شکست دهد . شاگردان پریناز طائرپور نخستین باخت را درسوپر لیگ تجربه کردند.

نفت آبادان در این بازی کوارتر اول را ۱۸ بر ۱۹ به گروه بهمن واگذار کرد اما در کوارتر دوم نمایشی طوفانی داشت و توانست با عملکردی باور نکردنی ۲۸ بر ۳ حریفش را شکست دهد.

همین کوارتر عجیب در بازی پالایش نفت و بهمن سرنوشت بازی را تعیین کرد. در کوارتر سوم ، پالایش نفت آبادان ۲۴ بر ۱۸ حریف خود را برد و شکست این تیم در کوارتر چهارم با امتیاز ۲۰ بر ۳۰ مانع از برتری نهایی آن ها نشد.

در آخرین مسابقه روز هم تیم ساسان کرمان بانتیجه ۷۴بر ۵۸ شهرداری تبریز را شکست داد. ساسان در این بازی با امتیازات ۲۴ بر ۱۶ ، ۱۶ بر ۱۱ ، ۱۲ بر ۱۸ و ۲۲ بر ۱۳ در نهایت فاتح میدان شد.

مرحله آخر دور رفت مسابقات ۹ آذر به میزبانی هیئت بسکتبال اصفهان برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...