همیلتون: به غیر از فرمول یک می خواهم از زندگی نیز لذت ببرم


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس که به تازگی چهارمین عنوان قهرمانی خود را در فرمول یک کسب کرده است، اذعان کرد که در این مرحله از زندگی خود احساس خوشحالی و خرسندی بیشتری در مقایسه با ابتدای حضور خود در فرمول یک دارد. همیلتون در مسابقه مکزیک قهرمانی سال 2017 خود را قطعی کرد در حالی که سه مسابقه تا پایان فصل مانده بود. اما...

فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس که به تازگی چهارمین عنوان قهرمانی خود را در فرمول یک کسب کرده است، اذعان کرد که در این مرحله از زندگی خود احساس خوشحالی و خرسندی بیشتری در مقایسه با ابتدای حضور خود در فرمول یک دارد.

همیلتون در مسابقه مکزیک قهرمانی سال 2017 خود را قطعی کرد در حالی که سه مسابقه تا پایان فصل مانده بود. اما موفقیت ورزشی وی در مرسدس باعث پیشرفت شخصیتی و بوجود آمدن حس خرسندی در وی شده است که به ندرت در سال های ابتدایی حضور وی به عنوان راننده دیده شده بود.

همیلتون گفت:

من وقتی به احساس خودم در سال های گذشته فکر می کنم، تصور می کردم که اوضاع خیلی برای من گره خورده و نمی توانم حرکتی برای نجات خودم انجام دهم. به خودم می گفتم که برای من کافی است که در فرمول یک به عنوان یک شرکت کننده حاضر باشم و این بهترین شغل دنیا است ولی در خارج از ماشین احساس خوبی نداشتم و فقط از ده درصد توانایی های خودم استفاده می کردم.

همیلتون جدایی خود در پایان سال 2012 از مکلارن که تیمی بسیار منظم است و پیوستن به مرسدس که کمتر سازماندهی شده و منظم است، را به عنوان مهم ترین عامل در پیشرفت شخصیتی خود اعلام کرد. او اکنون می تواند به هر جای دنیا که می خواهد سفر کند و با تفریح کردن با افراد مشهور و ثروتمند از زندگی خارج از فرمول یک خود لذت ببرد.

وی افزود:

ما اغلب فراموش می کنیم که برای همیشه زنده نیستیم و زندگی کوتاه است و من نمی خواهم یک دقیقه از آن را تلف کنم. من می ترسم که بعضی چیز ها را از دست بدهم پس روز های خود را طولانی می کنم تا بتوانم به بهترین شکل از آن ها استفاده کنم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید