خواستگار افغان جنایت آفرید


خواستگار افغان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید، برای انتقام‌جویی دست به جنایتی هولناک زد.

خواستگار افغان جنایت آفرید

خواستگار افغان جنایت آفرید
اجتماع > اجتماعی - خواستگار افغان وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید، برای انتقام‌جویی دست به جنایتی هولناک زد.

به گزارش همشهری، سی‌ام شهریور ماه، مردی به کلانتری 172حرم عبدالعظیم(ع) رفت و خبر از ناپدید شدن دخترش داد. وی گفت: دختر 25ساله‌ام به‌نام حمیده لحظاتی قبل با من تماس گرفت و گفت از محل کارش خارج شده و درحال بازگشت به خانه است، اما دیگر خبری از او نشد.

با اظهارات این مرد، کارآگاهان، جست‌وجو برای پیدا کردن دختر جوان را شروع کردند تا اینکه 24ساعت بعد پدر دختر بار دیگر به اداره پلیس رفت و گفت: یک روز بعد از ناپدید شدن دخترم، موبایلم زنگ خورد. شماره حمیده را که روی گوشی‌ام دیدم دلم آرام شد اما آن طرف خط به‌جای حمیده، مردی بود که خودش را خواستگار دخترم معرفی کرد و گفت که دخترم را به قتل رسانده و جسدش را در یک ساختمان نیمه‌کاره در منطقه شهرری رها کرده است. اظهارات این مرد کافی بود تا مأموران راهی ساختمان نیمه‌کاره شوند. گفته‌های مرد تماس‌گیرنده صحت داشت و کارآگاهان در آنجا درحالی با جسد دختر جوان روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

با دستور قاضی ویژه قتل دادسرای شهرری، گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا عامل این جنایت را دستگیر کنند. تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که حمیده از چند وقت پیش با جوان 30ساله‌ای به نام مراد که اهل افغانستان بوده آشنا شده بود. محل کشف جسد هم محل کار مراد بود اما وی پس از جنایت فراری شده بود. در ادامه مشخص شد که مراد از 4سال پیش و پس از مرگ پدر و مادرش به‌صورت غیرقانونی وارد ایران شده بود. سرانجام پس از گذشت 2‌ماه از جنایت، مأموران دریافتند که مراد در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت مشغول کار است.

در چنین شرایطی ساعت 7بعدازظهر 25آبان‌ماه متهم در یک عملیات ضربتی به دام افتاد. وی در تحقیقات گفت: مدتی قبل با حمیده آشنا شدم و چون پدر، مادر و برادرم را در حادثه‌ای از دست داده بودم، از لحاظ عاطفی به‌شدت به حمیده وابسته شدم و فکر می‌کردم که او هم عاشق من است اما تصورم اشتباه بود چرا که هربار پیشنهاد ازدواج مطرح می‌کردم او طفره می‌رفت. وی ادامه داد: روز حادثه حمیده پس از تعطیلی از محل کارش به محل کار من (ساختمان در حال ساخت) آمد.

از او خواستم تا جواب نهایی‌‌اش را درخصوص ازدواج با من بگوید اما در کمال تعجب گفت که قصد ازدواج با مرا ندارد. این را که شنیدم کنترلم را از دست دادم. چاقویی را که داخل اتاقک نگهبانی بود برداشتم و با آن چندین ضربه به حمیده زدم. روز بعد وقتی دیدم پدرش مدام با تلفن همراهش تماس می‌گیرد به او زنگ زدم و گفتم که دخترش را به قتل رسانده‌ام.

به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، متهم در بازداشت به‌سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها