مربیان و بازیکنان راه یاب ملل و خیبر بعد از بازی چه گفتند؟


به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ بدنبال پیروزی راه یاب ملل سنندج در بازی خانگی مقابل خیبر خرم آباد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، شرمین رحمتی در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. موقعیت‌های گل زیادی داشتند که از دست رفت. آنطور که باید مقابل خیبر بازی نکردند. مدیر تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ بدنبال پیروزی راه یاب ملل سنندج در بازی خانگی مقابل خیبر خرم آباد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، شرمین رحمتی در گفتگو با ورزش بانوان اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. موقعیت‌های گل زیادی داشتند که از دست رفت. آنطور که باید مقابل خیبر بازی نکردند.

مدیر تیم فوتبال بانوان راه یاب ملل سنندج در ادامه خاطر نشان کرد: البته وقوع پس لرزه‌های متوالی در حوالی ما هم روی نتیجه این بازی تاثیر گذاشت و موجب استرس و ترس بازیکنان به خصوص ۱۴ عضو غیر بومی راه یاب شد.

رحمتی در توضیح دلیل تاخیر در شروع این بازی گفت: پیش از شروع دیدار، مراسمی برای احساس همدردی و ادای احترام به زلزله‌زدگان کرمانشاه همراه با تلاوت قرآن و قرائت پیام تسلیت کادر راه یاب برگزار شد.

زهرا حاتم نژاد ستاره راه یاب ملل سنندج نیز در ادامه خاطر نشان کرد: توپ و میدان در اختیار ما بود اما متاسفانه روز ما نبود. البته زمین استادیوم ملک نیا هم که گویی از چمن بویی نبرده و به ماسه می‌ماند.

خانم گل فصل قبل لیگ برتر فوتبال بانوان ادامه داد: به شخصه چندین موقعیت گل داشتم که از دست دادم. روی زدن گل‌های بیشتر در این بازی حساب باز کرده بودم تا اختلافم را با زهرا قنبری کم کنم. هفته پنجم هستیم و وقت برای جبران بسیار است. من همچنان به دنبال حفظ عنوان خانم گلی لیگ هستم.

مهاجم ملی‌پوش راه یاب ملل سنندج در پایان گفت: راه یاب ملل سنندج همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ است. هفته آینده در زمین اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رویم و بازی سختی پیش رو خواهیم داشت اما امیدواریم که تا پایان نیم فصل جزو سه تیم بالای جدول رده‌بندی باشیم.

سودابه سعادتی سرپرست تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفتگو با ورزش بانوان در خصوص این بازی اظهار کرد: بازیکنان خیبر نیمه نخست بازی جالبی را ارائه نکردند اما نیمه دوم بعد از اینکه حرف‌های مربی را گوش کردند عملکرد به مراتب بهتری داشتند.

سرپرست تیم فوتبال بانوان خیبر خرم آباد در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش بانوان که پرسید “برنامه‌ای برای بازگشت به کورس رقابت‌ها دارید یا نوار شکست‌های این تیم ادامه خواهد داشت؟” عنوان کرد: تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم خیبر بازی بهتری را در رقابت‌ها ارائه دهد.

سعادتی وضعیت مالی باشگاه خیبر را بسیار بد توصیف کرد و گفت: هنوز بازیکنان من کوله پشتی، گرمکن و شلوار ورزشی ندارند و از وسایل شخصی خود استفاده می‌کنند. این گونه بی توجهی‌ها قطعا بر روحیه بازیکنان تاثیر گذار خواهد بود و نمی‌توان منکر این بی توجهی از سوی مسئولین باشگاه بود.

مطالب مرتبط:

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...