کمالوندی: در نشست اصفهان مشکلات ایجادشده توسط آمریکایی ها در برجام بررسی می شود


کمالوندی: در نشست اصفهان مشکلات ایجادشده توسط آمریکایی ها در برجام بررسی می شود

تهران-ایرنا- سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در نشست مشترک با هیات اروپایی در اصفهان مشکلاتی را که از طرف آمریکا در ارتباط با برجام به وجود آمده مطرح کرده و تدابیر جلوگیری از آنها را نیز بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «بهروز کمالوندی» عصر امروز - دوشنبه - در حاشیه مراسم ختم پدر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه مقامات ایرانی و اتحادیه اروپا، اظهار کرد: ما سال گذشته نشستی تحت عنوان انتظارات و مسئولیت ها در بروکسل در خصوص همکاری های هسته ای و اتحادیه اروپا داشتیم و در آنجا مطرح شد که چنین برنامه ای در تهران برگزار شود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: در نشست روزهای سه شنبه و چهارشنبه در اصفهان اینکه همکاری های هسته ای ایران و اتحادیه اروپا به چه نقطه ای رسیده و چه چشم اندازی پیش رو داریم را بررسی می کنیم.
کمالوندی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این نشست، سخنرانانی از کشورهای مختلف اروپایی و اعضای اتحادیه اروپا و ایران سخنرانی خواهند کرد و بررسی خواهیم کرد که در حوزه همکاری های هسته ای چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی باید انجام شود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد موضوع برجام و مسائل پیش روی آن نیز صحبت خواهد شد یا خیر، گفت: من در سخنرانی خود به این موضوع و مشکلاتی که از طرف آمریکا در ارتباط با برجام به وجود آمده خواهم پرداخت و اعضای مختلف برجام باید تدابیری داشته باشند که چگونه می توان جلوی این روندی که به ناکجا آباد ختم می شود را گرفت.
به گزارش ایرنا فردا سه شنبه قرار است در قالب سمیناری با موضوع «همکاری های هسته ای: پیشرفت ها و چشم اندازها» با حضور هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ، سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و بهروز کمالوندی در اصفهان برگزار شود.
سومین دور گفت وگوهای سطح بالای جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اروپایی نیز امروز -دوشنبه- به ریاست سید عباس عراقچی و هلگا اشمید در تهران برگزار شد.
سیام**6984**9314**3070**1449** خبرنگاران: امیر خان زاده/ داود توسلی**انتشار دهنده: امیر کاردان راد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!