مارک مارکز، راضی از موتورسیکلت جدید هوندا برای 2018


مارک مارکز، راضی از موتورسیکلت جدید هوندا برای 2018

مارکز گفت امسال اولین بار است که در تست بعد از اتمام فصل در والنسیا، از ابتدا با موتور جدید هوندا احساس راحتی می‌کند. مارکز به همراه دنی پدروسا و موتورسوار تیم اقماری هوندا کال کراچلو موتورسیکلت جدید هوندا را در والنسیا تست کردند. مارکز گفت برخلاف هرسال که در تست‌های اولیه موتور هوندا، مشکلات... نوشته مارک مارکز، راضی از...

مارکز گفت امسال اولین بار است که در تست بعد از اتمام فصل در والنسیا، از ابتدا با موتور جدید هوندا احساس راحتی می‌کند.

مارکز به همراه دنی پدروسا و موتورسوار تیم اقماری هوندا کال کراچلو موتورسیکلت جدید هوندا را در والنسیا تست کردند.

مارک مارکز، راضی از موتورسیکلت جدید هوندا برای 2018

مارکز گفت برخلاف هرسال که در تست‌های اولیه موتور هوندا، مشکلات زیادی داشته، امسال نتیجه تست مثبت بوده و مشکلی احساس نمی‌کند. او گفت:

معمولاً هرسال در والنسیا با چالش مواجه بودم. سال گذشته در همین زمان داشتم در مورد مشکلات الکترونیکی موتورسیکلت جدید هوندا صحبت می‌کردم، اما خوشحالم که برای اولین بار با یک پیشرانه‌ی جدید احساس هماهنگی خوبی دارم.

در موتورسیکلت‌های آزمایشی قطعاً مشکلاتی وجود دارد، اما این طبیعی است چون یک موتور و شاسی کاملاً جدید را روی موتورسیکلت قرار می‌دهیم. در مورد موتورسیکلت جدید، ما چیزهای مختلفی را آزمایش کردیم، و در همه موارد نتایج خوبی گرفتیم. اما هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست و در تست بعد در مالزی آزمایش‌های بیشتری انجام خواهیم داد.

در مورد موتورهای جدید همیشه سعی می‌کنیم قدرت بیشتری را استخراج کنیم. موتور جدید در دورهای پایین قدرت بیشتری دارد و در دورهای بالا نیز مقداری بهتر از موتور قبل است.

می‌توانیم قدرت بیشتری از موتور استخراج کنیم، اما باید روی شاسی کار بیشتری انجام دهیم. شاسی که تست کردم قطعات جدید زیادی داشت. حال باید بفهمیم کدام‌یک از قطعات جدید عملکرد ما را بهبود داده و کدام‌یک به این صورت نبوده.

مارک مارکز، راضی از موتورسیکلت جدید هوندا برای 2018

کراچلو نیز نظر مثبتی در مورد موتور جدید داشت. این موتورسوار بریتانیایی هوندا را برای توجه به خواسته‌های موتورسواران تحسین کرد و گفت:

موتورسیکلت آزمایشی جدید هوندا در برخی خصوصیت‌ها بهتر شده بود و در بعضی موارد برعکس، اما موارد مثبت بیشتر از موارد منفی بود. در خصوصیاتی که می‌خواستیم، موتورسیکلت جدید بهتر شده بود و در برخی خصوصیات مشکل به وجود آمده بود، باید برای پیشرفت در موارد خواسته‌شده سپاسگزار باشیم.

کراچلو یک بار دیگر در خرز موتورسیکلت جدید هوندا را تست خواهد کرد، اما پدروسا و مارکز در تست رسمی بعدی که اوایل 2018 در مالزی برگزار می‌شود، به تست موتورسیکلت جدید خواهند پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین