بین بی‌حجابی و تجاوز در غرب رابطه وجود دارد


به پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی به بررسی نقش پوشش و رفتار زنان در هدف قرار گرفتن آنان در موارد تجاوز جنسی پرداخت.

بین بی‌حجابی و تجاوز در غرب رابطه وجود دارد

بین بی‌حجابی و تجاوز در غرب رابطه وجود دارد

سرویس فرهنگی و هنری - به پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی به بررسی نقش پوشش و رفتار زنان در هدف قرار گرفتن آنان در موارد تجاوز جنسی پرداخت.

به پایگاه اینترنتی "دیلی میل" (DailyMail) در گزارشی به بررسی نقش پوشش و رفتار زنان در هدف قرار گرفتن آنان در موارد تجاوز جنسی پرداخت.

در این تحقیق به اثرات مشروبات الکلی در این زمینه اشاره شده و آمده است: «در تمامی این موارد مردان بیشتر از زنان با این نظرات موافق بودند به جز در مورد مست بودن که زنان و مردان به یک میزان با آن موافقت داشتند.

بر اساس مطالعاتی که جدیدا صورت گرفته، تحقیقات نشان داده که بیش از یک چهارم انگلیسی ها معتقدند زنی که لباس بدن نما و یا زننده پوشیده و یا مست باشد، در صورت تجاوز به وی حداقل تا حدودی مقصر است.
همچنین در این تحقیقات به تاثیر و شیوه برخورد زنان با مردان پرداخته شده و آمده است:« بیش از یک سوم اعتقاد دارند که اگر زنی به وضوح به مرد پاسخ منفی نداده باشد، در صورت تجاوز به وی تا حدی مقصر است.»
درادامه این تحقیق بدون اشاره به اثرات مخرب مشروبات الکلی بر روی مردان و زنان، آمده است: « در تمامی این موارد مردان بیشتر از زنان با این نظرات موافق بودند به جز در مورد مست بودن که زنان و مردان به یک میزان با آن موافقت داشتند.»

بر اساس آمار مؤسسه انگلیسی "آی سی ام" (ICM)، بریتانیایی ها هیچ اطلاعی از اینکه آمار تجاوز جنسی در کشورشان تا چه حد بالاست ندارند.

96 درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفتند اظهار داشتند که آن ها از میزان واقعی تجاوز جنسی در کشورشان بی خبر بوده و فکر می کرده اند که آمار تجاوزات جنسی بسیار کمتر از عدد واقعی آن باشد.

تنها در 4 درصد موارد حدس می زده اند که موارد تجاوز در سال بیش از 10000 مورد باشد. در سال 2004 موارد تجاوز جنسی بیش از 12000 مورد بوده است و مقامات جنایی بریتانیا اعلام کره اند که تنها 15درصد از موارد تجاوز جنسی به اطلاع پلیس می رسد (که با این حساب موارد تجاوز جنسی به حداقل 80000 مورد در سال بالغ می شود).

منبع: حجاب

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

قتل زنان انگلیس رفتار مردان فانوس تجاوز مشروب الکل غرب چادر حجاب جنسی پوشش حریم عفاف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق