تحویل کمک های کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به زلزله زدگان مرزی


تحویل کمک های کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به زلزله زدگان مرزی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست از تحویل کمک های غیرنقدی کارکنان این سازمان به مناطق زلزله زده مرزی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، محمد قدیری ابیانه، ضمن عرض تسلیت برای حادثه تلخ و مصیبت بار زلزله کرمانشاه گفت: از خداوند متعال می خواهیم که این محنت و رنج را مایه جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملت عزیزمان بیفزاید، بر همین اساس پس از اطلاع از این حادثه تلخ مرکز مقاومت بسیج وپایگاه تابعه سازمان حفاظت محیط زیست اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی همکاران جهت یاری رسانی به حادثه دیدگان کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت بازرگانی کارخانه صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اقلامی که در اولویت مورد نیاز برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بود، عصر دوشنبه ۲۹ آبان ماه برای هموطنان داغ دیده این منطقه ارسال و تحویل شد.

وی افزود: با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان دالاهو (کرند غرب) کلیه وسایل و آذوقه تهیه شده توسط همکاران ستاد سازمان بلافاصله به مقصد منطقه قلخانی شامل ۳۵ روستا که تخریب آن بسیار جدی و در عمق منطقه آسیب دیده است، تحویل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403