سمیه محراب بیگی: مثل همیشه بدون اسپانسر در لیگ شرکت کردیم


سمیه محراب بیگی: مثل همیشه بدون اسپانسر در لیگ شرکت کردیم

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ روز نخست مرحله اول دور برگشت مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان صبح روز گذشته یکم آذر ماه پیگیری شد. سمیه محراب بیگی در خصوص رقابت تیمش در بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان به ورزش بانوان گفت: امسال در سوپر لیگ B شرکت کردیم. سطح مسابقات بسیار بالاست و تیم‌ها آمادگی بالایی دارند. بازی‌ها پایاپای پیگیری...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان؛ روز نخست مرحله اول دور برگشت مسابقات سوپر لیگ B بسکتبال بانوان صبح روز گذشته یکم آذر ماه پیگیری شد. سمیه محراب بیگی در خصوص رقابت تیمش در بازی‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان به ورزش بانوان گفت: امسال در سوپر لیگ B شرکت کردیم. سطح مسابقات بسیار بالاست و تیم‌ها آمادگی بالایی دارند. بازی‌ها پایاپای پیگیری می‌شود.

مربی و بازیکن تیم بسکتبال بانوان سما تهران خاطر نشان کرد: همچون گذشته بدون اسپانسر در لیگ شرکت کردیم. با اینکه هزینه‌های تیمداری در این سطح از مسابقات بالا است اما به دلیل علاقه بیش از حد بازیکنان به رقابت در لیگ، تا به حال تمام هزینه‌ها توسط خود بازیکنان پرداخت شده است. با وجود سختی چنین شرایطی، به پشتوانه تمریناتی که پشت سرگذاشتیم هدف‌مان قهرمانی در این رقابت‌هاست.

وی در پایان گفت: شیراز میزبانی خوبی به جا آورده. اما تنها ایرادی که می‌شود به آن گرفت حمام خوابگاه است. چهار تیم در یک خوابگاه هستیم و با یک حمام مشترک؛ آنهم حمامی که فشار آب بسیار کمی دارد. این مسئله برای رقابت‌های در سطح سوپر لیگ خوشایند نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا