محجوب‌: احساس غرور می‌کنم


محجوب‌: احساس غرور می‌کنم

جواد محجوب جودوکار سنگین‌وزن بعد از 15 ماه دوری در گرندپریکس هلند برنزی شد. اتفاقی که خودش از آن راضی است، طوری که می‌گوید‌: «مبارزه با جودوکاران نامدار برایم لذت‌بخش است. من با شکست آنها احساس غرور می‌کنم.»پنج شنبه 2 آذر 1396 - 11:32

به گزارش خبرورزشی،جودوکار سنگین‌وزن تیم ملی با اشاره به عملکردش در هلند ادامه می‌دهد‌: «مسابقات گرندپریکس هلند سطح بالا و خوبی داشت، اکثر قهرمانان و مدال‌آوران در این تورنمنت بودند. بعد از المپیک در هیچ مسابقه‌ای روی تاتامی نرفته‌ بودم، به همین خاطر رقابت سختی داشتم. برای اولین بار در وزن جدید مبارزه کردم و خوشبختانه با شکست حریفانم در جدول رده‌بندی به مدال برنز رسیدم. خیلی خوشحالم که بعد از 15 ماه دست خالی برنگشتم.»

او با برنامه تمرین می‌کند‌: «در مدت کوتاهی که به جودو برگشتم، تمرینات خوب، فشرده و بابرنامه‌ای داشتم و کادر فنی کمک زیادی کرد تا به شرایط ایده‌آل برسم. از حالا باید با تمرینات بیشتر قدرت بدنی‌ام را برای موفقیت در وزن 100+ کیلوگرم بالا ببرم تا بتوانم از لحاظ قدرتی مقابل رقبا کم نیاورم.»

محجوب از تغییر وزن نگرانی ندارد‌: «من در سنگین‌وزن به لحاظ چابکی و مبارزه سرعتی از حریفانم چند قدم جلوتر هستم، هرچند قد و هیکل آنها از من بلندتر است. البته برگشت به وزن ۱۰۰- کیلوگرم کار خیلی سختی است و اصلاً به آن فکر نمی‌کنم چون الان ۱۱۸ کیلو وزن دارم و کم کردن ۱۸ کیلو وزن احتمال آسیب‌دیدگی‌ام را زیاد می‌کند.»

محجوب به گرند‌اسلم توکیو اشاره می‌کند‌: «خوشبختانه در این مدت برنامه‌‌ریزی خوبی داشتم و حتی اگر دو ماه بیشتر تمرین می‌کردم، قطعاً رنگ مدالم در هلند بهتر می‌شد. گرند‌اسلم توکیو 2 هفته دیگر برگزار می‌شود و ما در آن کار سختی داریم، این مسابقات جزو بهترین رقابت‌های دنیاست چرا که نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی مجارستان به طور رسمی دعوت شده‌اند تا سطح فنی رقابت‌ها بالا برود.»

محجوب درباره برنامه‌های بعدی‌‌اش می‌گوید‌: «اول بازی‌های آسیایی جاکارتا را داریم و به خاطر همین همه تمرکزم روی بهترین نتیجه در آن است، بعد مسابقات جهانی آذربایجان و بعد هم انتخابی المپیک توکیو. امیدوارم بتوانم دراین مسابقات نتایج خوبی برای جودوی ایران بگیرم و مقابل مردم و همشهریانم روسفید باشم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا