رسمی؛ ویلیامز با سه راننده در تست ابوظبی


فرمول یک ایران – ویلیامز حضور رابرت کوبیتسا و سرگی سیروتکین را در کنار لنس استرول برای تست ابوظبی تایید کرد. این تست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی بعد از مسابقه‌ی ابوظبی برای تست تایر قرار است انجام بگیرد و تیم ویلیامز این سه راننده را در جلسات مختلف برای انجام این تست داخل پیست می‌فرستند. کوبیتسا، که بالاترین شانس برای تصاحب...

فرمول یک ایران – ویلیامز حضور رابرت کوبیتسا و سرگی سیروتکین را در کنار لنس استرول برای تست ابوظبی تایید کرد.

این تست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی بعد از مسابقه‌ی ابوظبی برای تست تایر قرار است انجام بگیرد و تیم ویلیامز این سه راننده را در جلسات مختلف برای انجام این تست داخل پیست می‌فرستند.

کوبیتسا، که بالاترین شانس برای تصاحب صندلی خالی ویلیامز برای فصل بعد را داراست، جلسه‌ی آغازین تست(صبح سه‌شنبه) را برای ویلیامز شروع و در جلسه‌ی بعدازظهر استرول رانندگی خواهد کرد.

سیروتکین نیز صبح روز چهارشنبه داخل پیست خواهد رفت و در جلسه‌ی پایانی(بعدازظهر چهارشنبه) باز هم رابرت کوبیتسا پشت فرمان قرار می‌گیرد.

ویلیامز امیدوار است تا نتایج خوبی از این تست بگیرد، زیرا با سه راننده‌ی مختلف این تست را تجربه خواهند کرد: استرول که راننده‌ی سال بعد آنهاست، کوبیتسا تجربه‌ی زیادی دارد، و سیروتکین جوانی با استعداد است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو