جایگاه کرمان در بازارهای جهانی تقویت شود


جایگاه کرمان در بازارهای جهانی تقویت شود

کرمان - معاون امور هماهنگی، اقتصادی و منابع انسانی استاندار کرمان خواستار عزم جدی برای تقویت جایگاه کالاهای صاداراتی استان کرمان در بازارهای جهانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد فدایی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان، اظهار کرد: در تشکیل سایت نمایشگاهی باید توسعه صادرات مدنظر باشد یعنی این مسئله که سایت نمایشگاه چه نقشی از لحاظ کمی و کیفی در توسعه صادرات استان می تواند داشته باشد، مورد توجه قرار گیرد.

وی با طرح این سئوال که آیا تشکیل سایت نمایشگاهی در سیرجان چقدر می تواند درتوسعه صادرات استان نقش داشته باشد؟ گفت: بازار داخلی با یک کشش مشخص یک اشتغال مشخصی را پوشش می دهد ما باید حضور در بازار خارجی را افزایش دهیم و نباید برگزاری نمایشگاه ها منوط به فروش کالا به مردم باشد.

معاون امور هماهنگی، اقتصادی و منابع انسانی استانداری کرمان تصریح کرد: باید بررسی شود تشکیل سایت نمایشگاه چه نقشی در خرید خارجی داشته است و آیا کالاهای صادراتی از لحاظ کیفی قابلیت عرضه در بازار خارجی را دارند؟

فدایی بیان داشت: مجوز ایجاد سایت نمایشگاه در سیرجان به صورت موقت و دوساله تصویب می شود و اگر در توسعه صادرات استان موثر باشد این مجوز دائمی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...