طرز تهیه 50 شیرینی و غذای خوشمزه در چند گام ساده (2)


پک صبحانه سه عدد تخم مرغ را با هم مخلوط کنید. خمیر ور آمده را باز کنید و به یک تکه 12 اینچی تبدیل کنید. این تکه را به نه قسمت چهار اینچی تقسیم کنید. روی خمیر ها تخم مرغ زده شده، پنیر رنده شده و تکه های گوشت خشک بریزید و لبه ها را با تخم مرغ آغشته کنید و روی هم قرار دهید. سپس با چنگال آن ها را به هم بچسبانید. روی خمیرهای آماده شده،...

طرز تهیه 50 شیرینی و غذای خوشمزه در چند گام ساده (2)پک صبحانه

سه عدد تخم مرغ را با هم مخلوط کنید. خمیر ور آمده را باز کنید و به یک تکه ۱۲ اینچی تبدیل کنید. این تکه را به نه قسمت چهار اینچی تقسیم کنید. روی خمیر ها تخم مرغ زده شده، پنیر رنده شده و تکه های گوشت خشک بریزید و لبه ها را با تخم مرغ آغشته کنید و روی هم قرار دهید. سپس با چنگال آن ها را به هم بچسبانید. روی خمیرهای آماده شده، زرده تخم مرغ اضافه کنید و به مدت بیست دقیقه در دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت بپزید.

تارت بهاری

خمیر ور آمده را به اندازه یک مربع ۱۰ اینچی باز کنید. اطراف لبه ها را به تخم مرغ زده شده آغشته کنید و لبه ها را با چنگال به هم بچسبانید. سپس به مدت بیست دقیقه و در دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت و تا زمانی که طلایی شوند، آن ها را در فر قرار دهید. بعد از پخته شدن، روی آن را با پنیرهای گیاهی، سبزی های خرد شده، تکه های تربچه، تکه های لیمو و روغن زیتون بپوشانید. و روی آن ها نمک و فلفل بپاشید.

تارت قارچ و مارچوبه

دو فنجان مارچوبه خشک شده و قارچ شیتاکی را با روغن و سیر رنده شده مخلوط کنید و به آن نمک و فلفل اضافه نمایید. آن ها را تا زمانی که سیزیجات تازگی خود را حفظ کرده اند، تقریبا هشت دقیقه، بپزید. نان تارت بهاری را آماده کنید و روی آن را این بار با سبزیجاتی که آماده کرده اید بپوشانید.

پیتزای پنیری

ورق کیک پف دار را به یک مربع ۱۳ اینچی تقسیم کنید. سپس با استفاده از آب تخم مرغ یک لایه بر روی خمیر ایجاد کنید. همه خمیر را با یک چنگال به تکه های هم مرکز تقسیم کنید. سپس بگذارید در ۴۰۰ درجه فارنهایت و به مدت ۱۵ دقیقه و تا زمانی که طلایی شود بگذارید بپزد، درجه حرارت را به ۴۵۰ درجه فارنهایت افزایش دهید. خمیر را با ۱/۲ فنجان سس پیتزا و موتزارلا، ۲ قاشق غذاخوری پرمسن و یک قاشق مربا خوری پودر پرتغال بپوشانید و سپس بگذارید.۵ دقیقه بیشتر بپزد.

پیتزای سیب زمینی

۱/۲ فنجان سیب زمینی به صورت ورقه های نازک را و ۱/۲ فنجان پیاز ورقه ورقه شده را در روغن زیتون سرخ کنید. آن ها را بر روی خمیر بریزید سپس نمک و فلفل خوراکی و ½ پیمانه پنیر پیتزا را روی آن رنده کنید و بپاشید. و بعد برگ های آویشن و پارمیسان را روی آن بریزید. درجه حرارت را به ۴۵۰ درجه فارنهایت افزایش دهید و ۵ دقیقه بیشتر بگذارید بپزید.

رشته های برشته

ورق کیک پف دار را به یک مربع ۱۲ اینچی تقسیم کنید. با یک قاشق غذاخوری کره ذوب شده را با گل میخک سیر رنده شده با هم مخلوط کنید و با قلم مو بر روی خمیر بمالید. جعفری خورد شده و نمک و آویشن را بر روی آن بپاشید و سپس آن را به قسمت های یک اینچی تقسیم کنید. پخت را در ۴۰۰ درجه فارنهایت به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا زمانی که طلایی شود ادامه دهید. آن را با سوپ میل کنید.

غذاهای آماده

کراکرها

ورق کیک پف دار را به یک مربع ۱۰ اینچی تقسیم کنید. آن را به دوقسمت تقسیم کنید. ساندویچ را بین ۲ ورق نان قرار دهید. پخت در ۴۰۰ درجه فارنهایت و به مدت ۳۰ دقیقه تا زمان طلایی شدن ادامه دهید. با برس، کره ذوب شده را بر روی آن بمالید و دانه های خشخاش، نمک و فلفل را روی آن بپاشید.

کاناپیس سالاد تخم مرغ : کرارها را درست کنید (شماره ۱۷)، دور آن­را صاف نکنید. آن­­ها خنک کنید. ۳ تخم­مرغ آب­پز خرد-شده را با دو قاشق سوپخوری مایونز و دو قاشق چایخوری زیتون خردشده ترکیب کنید. آن­ها را روی کراکرها بپاشید و در نهایت روی آن­ها را با پیازچه خوردشده بپوشانید.

کراکر های ساده و بدون مزه بسازید وب گذارید سرد شود. ۳ تخم مرغ را با ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز و زیتون های سیاه خرد شده بسیار زیاد مخلوط کنید و سپس روی کراکر ها بمالید. روی آن ها را با موسیر و پیاز کوهی تزیین کنید.

کاناپیس قزل­آلای دودی

کراکر ساده و بدون مزه همانند قبل بسازید. با پنیر خامه ای لایه ای روی کراکر ایجاد کنید. روی ماهی دودی قرار دهید. سپس مقداری فلفل روی آن بریزید و میل کنید.

کاناپیش چدار (نوعی پنیر) و چاتنی (نوعی ترشی)

کراکر ساده بسازید وسپس کره شور روی آن بمالید و بر روی آن پنیر چدار و مقداری ترشی انبه بزیرید و میل کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک