گران‌ترین آئودی برای راموس، قوی‌ترین برای کریس


گران‌ترین آئودی برای راموس، قوی‌ترین برای کریس

کمپانی آئودی ماشین‌های جدید بازیکنان رئال‌مادرید را به آنها تحویل داد.شنبه 4 آذر 1396 - 10:16

به گزارش خبرورزشی، کمپانی آئودی هر ساله به سرمربی و هر یک از بازیکنان رئال‌مادرید، اتومبیل مورد علاقه‌شان را هدیه می‌دهد. روز پنج‌شنبه هم این اتفاق به رسم هر سال تکرار شد و بازیکنان رئال‌مادرید اتومبیل‌های مورد نظرشان را از یکی از مدیران ارشد کمپانی آئودی دریافت کردند. این مراسم در شهرک ورزشی والدبباس اجرا شد و قبل از اهدای این اتومبیل‌ها، بازیکنان در مسابقه مجازی فرمولا ایی شرکت کردند که در این مسابقه کارواخال در جایگاه اول قرار گرفت، راموس دوم شد و آسنسیو سوم.

بعد از برگزاری این مسابقه، بازیکنان رئال، یکی‌یکی اتومبیل‌های آئودی‌شان را دریافت کردند. کریس رونالدو و زیدان تنها کسانی بودند که قوی‌ترین مدل آئودی را برگزیدند و به سراغ مدل 6RS و 7RS این ماشین رفتند که هر کدام 605cv هستند.

سرخیو راموس، گران‌ترین مدل آئودی را انتخاب کرد‌‌؛ مدل Spyder 8R که قیمتش 440/211 یورو است و بعد از او، اتومبیل‌های انتخاب شده توسط کریس و کیلور ناواس، گران‌تر از بقیه بودند (هر کدام به قیمت 570/152 یورو). لازم به ذکر است برای اولین بار کمپانی آلمانی آئودی اتومبیلی هم به برخی بازیکنان تیم‌های پایه‌ای رئال اهدا کرد و در نتیجه لوکا زیدان، پسر زیدان هم یک اتومبیل دریافت کرد.

حجم موتور اتومبیل‌های مورد پسند بازیکنان رئال روی هم رفته از 10 هزار اسب بخار فراتر رفت و مدل‌های برگزیده بازیکنان، مدل‌هایی هستند که جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیای اتومبیلرانی در آنها مد نظر قرار گرفته و جالب اینجاست آئودی 7Q اسپورت، محبوب‌ترین مدل این کمپانی در بین بازیکنان رئال بود. اتومبیلی با ارزشی حدوداً 70 هزار یورویی با گیربکس 8 سرعته در داخل موتور دیزلی 3 لیتری. این مدل، سبک‌ترین مدل اتومبیل آئودی بود که گزینه خوبی برای بازیکنانی است که قصد تهیه اتومبیلی خانوادگی دارند. لوکا زیدان، اشرف، مایورال، سبایوس، کارواخال، کواچیچ، کاسمیرو، مودریچ، بیل و ایسکو از این مدل انتخاب کردند. وایه خو، تئو و یورنته اتومبیل هیبریدی را انتخاب کردند‌‌؛ اتومبیلی با موتور 373 اسب بخار و کیکو کاسیو، مدل 7SQ را برگزید.

دیگر مدل محبوب بین بازیکنان، مدل 6RS بود که قوی‌ترین مدل سال جاری آئودی است. کریس مدل 7RS را انتخاب کرد که کمی متفاوت با مدل 6RS است. برخی دیگر مدل 5RS را انتخاب کردند و سرخیو راموس کاپیتان رئال که یک اتومبیل‌باز حرفه‌ای است مدل Spyder 8R را انتخاب کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم