اکثر تماس های گرفته شده با آتش نشانی سقز مزاحم تلفنی است


اکثر تماس های گرفته شده با آتش نشانی سقز مزاحم تلفنی است

سنندج - ایرنا - مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با انتقاد از تماس مزاحم تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی گفت: روزانه بیش از 40 مورد تماس غیر واقعی با این سامانه گرفته می شود.

ایرج گیلاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهروندان سقزی در آبان امسال یک هزار و 491 بار برای اعلام حادثه با شماره تلفن 125 تماس گرفتند که فقط 63 مورد آنها واقعی بود.
وی با بیان اینکه تماس غیر واقعی با این سامانه در روند خدمات رسانی به حوادث احتمالی تاثیر می گذارد، افزود: در مهر ماه نیز یک هزار و 356 تماس غیر واقعی با سامانه 125 ثبت شده است.
گیلاسی در خصوص فعالیت آتش نشانی سقز تاکید کرد: در آبان امسال 63 عملیات اطفای حریق، امداد و نجات و موارد احتیاط حریق توسط آتش نشانان انجام شد.
وی یادآور شد: آموزش شهروندان و اصناف برای پیشگیری و کاهش حوادث از اولویت های آتش نشانی است که توسط کارشناسان این سازمان در یک ماه گذشته 620 نفر ساعت آموزش برون سازمانی ارائه شده است.
گیلاسی اضافه کرد: آتش نشانی سقز دارای 52 نیرو و هفت دستگاه خودرو و سه جایگاه آتش نشانی در خیابان های شهدا، شهید بهشتی و شهرک دانشگاه است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی ** انتشار: مجید سلیمانی
7249/9102

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06