رمان «النور و پارک» چاپ سومی شد


رمان «النور و پارک» چاپ سومی شد

رمان «النور و پارک» نوشته رینبو راول با ترجمه مهرزاد جعفری توسط انتشارات آذرباد به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «النور و پارک» نوشته رینبو راول با ترجمه مهرزاد جعفری به تازگی توسط انتشارات آذرباد به چاپ سوم رسیده است.

این کتاب، یک رمان اجتماعی را در بر می گیرد که مخاطبان اصلی‌اش، نوجوانان و جوانان هستند. داستان رمان هم درباره درباره دو نوجوان ١٦- ١٧ ساله است که با جامعه خود، جور در نمی‌آیند و دو بچه عجیب و غریب‌اند. زمینه اصلی داستان عشق، موسیقی، نفرت، خشونت علیه کودکان و زنان است. جان گرین، نویسنده‌ کتاب پرفروش «خطای ستارگان بخت ما»، درباره‌ این کتاب نوشته است: این کتاب نه تنها به من یادآوری کرد که جوانی و عاشق یک دختر بودن چه حسی دارد، بلکه به من یادآور شد، جوانی و عاشق یک کتاب بودن چه حسی دارد.

«النور و پارک» این جوایز ادبی را به خود اختصاص داده است: جایزه‌ کتاب برتر سال از دیدگاه Milwaukee County، جایزه‌ Georgia Peach Book، کتاب برتر سال از دیدگاه All About Romance، جایزه‌ Michael L. Printz، جایزه‌ کتاب برتر سال از Pennsylvania Young Readers. همچنین این کتاب در سال ۲۰۱۵‌، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز بوده است.

چاپ اول ترجمه مهرزاد جعفری از این کتاب تابستان ۹۶ منتشر شد و حالا نسخه های چاپ سوم راهی بازار نشر شده است. انتشارات آذرباد پس از این کتاب، کتاب های دوم و سوم رینبو راول را نیز با عناوین «فن گرل» و «تلفن ثابت» منتشر کرده است.

خلاصه کوتاه شده این رمان عبارت است از این جمله: دو وصله ناجور و یک عشق فوق العاده.

چاپ سوم این کتاب با ۴۵۸ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان