بلعیده شدن پای بیمار توسط دستگاه MRI+عکس


بلعیده شدن پای بیمار توسط دستگاه MRI+عکس

افسر آماده منطقه 5 سازمان آتش نشانی تهران گفت:بی احتیاطی موجب شد تا دستگاه MRI وزنه 2 کیلویی متصل به پای بیمار را به داخل تونل دستگاه بکشد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزا قلی افسر آماده منطقه 5 سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد:با اعلام حادثه در بیمارستان در ساعت 10:30 دقیقه به سامانه 125، گروه امداد و نجات یک آتش نشانی به این بیمارستان اعزام شدند.

افسر آماده منطقه 5 سازمان آتش نشانی تهران گفت: خدمه بیمارستان صبح روز گذشته مرد بیماری که پایش شکسته بود را به قصد عکس برداری از پای او به اتاق MRI منتقل کردند و بدون توجه به وزنه 2 کیلویی که برای تعادل پای آسیب دیده این بیمار استفاده شده بود، او را بر روی تخت مخصوص دستگاه قرار دادند.

بلعیده شدن پای بیمار توسط دستگاه MRI+عکس

وی اضافه کرد: وزنه دو کیلویی که بر روی تخت بیمار قرار داشت، با قدرت تمام به داخل تونل دستگاه MRI کشیده و منجر به از کارافتادن دستگاه شد که به رغم تلاش متصدیان دستگاه برای بیرون کشیدن وزنه، این کار آنان هیچ نتیجه ای نداد.

بلعیده شدن پای بیمار توسط دستگاه MRI+عکس

این افسر آماده آتش نشانی در ادامه تصریح کرد: به دنبال تقاضای کمک مسئولان بیمارستان از آتش نشانی، بلافاصله گروه امداد و نجات یک سازمان در بیمارستان حضور یافته و پس از بررسی های اولیه، عملیات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات بالغ بر سه ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش نشانی پس از ایمن سازی محل، با تکنیک کار با طناب و قرقره های متعدد سرانجام موفق شدند وزنه دو کیلویی را بدون هیچ گونه خسارتی از درون دستگاه بیرون آورند.

بلعیده شدن پای بیمار توسط دستگاه MRI+عکس

میرزاقلی گفت:با تلاش آتش نشانان، این وزنه بدون وارد شدن هیچ خسارتی به دستگاه خارج شد که در غیر اینصورت تعمیر و بازسازی این دستگاه گران قیمت دست کم بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه داشت.

انتهای پیام/

عکس پای شکسته بیمار دردسرساز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی