دستگیری سارقان مسلح ایرانشهر در قشم


 دستگیری سارقان مسلح ایرانشهر در قشم

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان مسلحی که در شهرستان ایرانشهر اقدام به 3 فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان کرده بودند، در قشم خبر داد.

قانون-جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقان مسلحی که در شهرستان ایرانشهر اقدام به 3 فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان کرده بودند، در قشم خبر داد.

به گزارش قانون به نقل از ایلنا،سرهنگ "غلامرضا نورا" در تشریح جزئیات این خبر گفت: موضوع دستگیری سارقان مسلح در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان حرفه‌ای به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس این فرماندهی قرار گرفت. از این‌رو این 2 سارق مسلح که اقدام به 3 فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان ایرانشهری کرده و فیلم آن را در فضای مجازی پخش کرده بودند، با تلاش پلیس پیگیری شد که سرانجامک به دستگیری این2 نفر انجامید.

وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته مخفی‌گاه این 2 سارق را که به منطقه آزاد قشم فرار کرده بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی آنها را در مخفیگاه‌شان در قشم دستگیر کردند.

سرهنگ نورا با اشاره به انتقال سارقان به شهرستان ایرانشهر اظهار داشت:این سارقان که دو جوان 20 و 28 ساله هستند در تحقیقات به عمل آمده به انتشار فیلم سرقت‌های خود در فضای مجازی اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان سخنان خود با بیان اینکه این2 سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا