مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند


مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

نمونه های فوق العاده زیبا از مدل دیزاین ناخن با نگین سال 2018 پیشنهاد ما به شما گالری دیده نشدنی از عکس مدل فرنچ ناخن جدید مجلسی زیبا جدید سال 2018 – 97 برای خانم های خوش سلیقه طرح های مختلف و جدید از طراحی ناخن نگین دار برای انواع مجالس در این مطلب از سایت شیک پارس برای...

مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

نمونه های فوق العاده زیبا از مدل دیزاین ناخن با نگین سال 2018

پیشنهاد ما به شما گالری دیده نشدنی از عکس مدل فرنچ ناخن جدید مجلسی زیبا جدید سال 2018 – 97 برای خانم های خوش سلیقه

طرح های مختلف و جدید از طراحی ناخن نگین دار برای انواع مجالس

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل ناخن دشنه ای 2018 جدید ترین مدل دیزاین ناخن,جدیدترین طراحی ناخن 2018,طراحی ناخن ساده و شیک,مدل طراحی ناخن 2018 فراهم آورده ایم.

در ادامه مدل فرنچ ناخن 2018,دیزاین ناخن 2017,دیزاین ناخن 2018,طراحی ناخن 2018,مدل ناخن دشنه ای ملاحظه میفرمایید.

مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

ناخن ها درست مانند پوست، اعضای آسیب پذیر بدن هستند و نیاز به مراقبت دارند، که البته مراقبت از آنها نیازمند کنارگذاشتن برخی عادات نادرست در زندگی است.
در اینجا 5 عادت نادرست که سلامتی ناخن ها را دچار آسیب می کند، بیشتر معرفی شده است:سلامت ناخن

بریدن یا کوتاه کردن کوتیکول ناخن: کوتیکول یا قاعده ناخن، همان پوست بسیار نازک و بخشی از پوست و ناخن است که دائما در حال رشد بوده و به عنوان محافظ ناخن ها در برابر نفوذ باکتری ها عمل می کند. اگر شما جزو افرادی هستید که به منظور بلندتر دیده شدن ناخن هایتان اقدام به بریدن و کوتاه کردن کوتیکول می کنید، بدانید که به آنها آسیب می زنید. توصیه بر این است که کوتاه کردن کوتیکول را به برخی موقعیت های خاص اختصاص دهید و هر روز به کوتیکول ناخن ها کرم مرطوب کننده بزنید تا مرطوب بماند. هر چه این پوست نازک مرطوب تر باشد، ناخن ها استحکام بیشتری خواهند داشت.

نگه داشتن ناخن ها به مدت طولانی در آب: شستن زیاد دست ها باعث می شود ناخن ها حساس و آسیب پذیر شوند. اگر شغل یا سبک زندگی مجبورتان می کند روزانه چندین بار دست های خود را خیس کنید، حتما چندین بار نیز کرم به دست ها و ناخن ها بزنید. کرم های مخصوص ناخن، آنها را برای 3 تا 4 بار شستشو مقاوم می کنند. به جای صابون زدن دست ها، از ژل های شستشو استفاده کنید.
استفاده از ترکیبات شیمیایی: تماس مستقیم و مدام با شوینده ها و محصولات شیمیایی باعث آسیب پذیری و شکنندگی ناخن ها می شود و از رشد درست آنها جلوگیری می کند. نباید فراموش کنید که ناخن ها ضمیمه پوست هستند. هر آنچه به پوست آسیب می زند، ناخن ها را نیز بی نصیب نمی گذارد. هنگام نظافت خانه، باغبانی و به طور کلی استفاده از شوینده ها و محصولات شیمیایی، حتما از دستکش استفاده کنید.

رژیم های لاغری سفت و سخت: افرادی که به مدت 2 یا 3 ماه رژیم های لاغری سخت می گیرند، تاثیر آن را روی ناخن هایشان ملاحظه خواهند کرد. این نوع رژیم ها، ناخن ها را نرم و شکننده می کنند که علامت کمبود ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز سلامت ناخن ها است. واقعیت این است که ناخن ها نیز برای زیبا و سالم بودن نیاز به همان مواد مورد نیاز موها دارند. توصیه ها بر این است که برنامه غذایی متنوع و متعادلی داشته باشید. استفاده از غذاهای دریایی برای جذب مواد مغذی مورد نیاز ناخن ها لازم است. تخم مرغ ویتامین ب 5 بدن را تامین می کند و ماهی برای جذب اسیدهای چرب ضروری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارندمدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

مدل ناخن دشنه ای
مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند
مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند
مدل ناخن دشنه ای برای افرادی که ناخن های بلند و زیبا دارند

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت