عرضه ی نسل جدید پورشه کاین


نسل جدید این شاسی بلند، که به گفته ی خودِ پورشه از صفر توسعه داده شده، از طراحی ظاهری آن چنان جدیدی برخوردار نیست، صرفاً برخی اصلاحات بر روی آن صورت گرفته. در قسمت کابین نیز ماجرا به همین منوال است. البته فضای کابین بی تغییر نبوده. مثلاً آن گونه که خود پورشه می گوید، فضای کابین گسترده تر شده، کیفیت متریال...

نسل جدید این شاسی بلند، که به گفته ی خودِ پورشه از صفر توسعه داده شده، از طراحی ظاهری آن چنان جدیدی برخوردار نیست، صرفاً برخی اصلاحات بر روی آن صورت گرفته. در قسمت کابین نیز ماجرا به همین منوال است.
عرضه ی نسل جدید پورشه کاین
البته فضای کابین بی تغییر نبوده. مثلاً آن گونه که خود پورشه می گوید، فضای کابین گسترده تر شده، کیفیت متریال افزایش یافته و همچنین وسایل داخل کابین نیز با کیفیت تر شده اند.
عرضه ی نسل جدید پورشه کاین
در حال حاضر، نسخه ی پرچمدار کاینِ نسل جدید عرضه نشده و می توان نسخه ی توربو را بهترین مدل کاین جدید محسوب کرد. اما احتمالاً کاین توربو هیبریدی نیز تولید شود. نسخه ای با پیشرانه ی ۸ سیلندریِ ۴ لیتری که قابلیت تولید ۶۸۰ اسب بخار قدرت را دارد.
با این حال، چنان چه با این شاسی بلند نتوانستید ارتباط خوبی برقرار کنید، نگران نباشید. چرا که خبرهای خوبی از دنیای شاسی بلندها به گوش می رسد. گویا قرار است در چهارم دسامبر، یعنی حدود یک هفته دیگر، از لامبورگینی اوروس رونمایی شود.

عرضه ی نسل جدید پورشه کاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟