تیم مردان ایران هم از صعود به فینال باز ماند/ حسرت بزرگ در خانه


تیم مردان ایران هم از صعود به فینال باز ماند/ حسرت بزرگ در خانه

گرگان – تیم ملی مردان ایران هم از صعود به فینال مسابقات کبدی قهرمانی آسیا باز ماند تا در خانه خود نتواند راهی دیدار فینال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز سوم و پایانی مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و از مرحله نیمه نهایی، صبح یکشنبه تیم‌های ایران و پاکستان در دیداری حساس و نفس گیر در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ به سود تیم پاکستان به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۹ بر ۸ به سود پاکستان به پایان رسیده بود تا این تیم در خانه ایران راهی فینال مسابقات شود.

سوتار سرمربی ایران در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه معراج شیخ، فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، ابوذر مهاجر، سلیمان پهلوانی، محمداسماعیل مقصودلو و فرهاد رحیمی به زمین فرستاد.

ایران که برای نخستین بار میزلبانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا را بر عهده دارد نتوانست از این امتیاز برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کند و حتی به فینال هم نرسید.

بدین ترتیب تیم های هند و پاکستان دیدار فینال دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا را راس ساعت ۱۵ در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می کنند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان