پیروزی جبهه مقاومت حاصل توسعه تفکر بسیجی در منطقه است


پیروزی جبهه مقاومت حاصل توسعه تفکر بسیجی در منطقه است

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پیروزی جبهه مقاومت حاصل توسعه تفکر بسیجی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله صادقی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم صبحگاه حامیان ولایت گروهان های نمونه بسیج کارمندان استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی های اخیر که در جبهه مقاومت کسب کردیم نتیجه تلاش انسان های مومن، ولایتمدار از ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، مجموعه بسیج و سپاه و نیروی انتظامی است.

وی افزود: توانستیم در ۳۹ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی خطر بزرگی را از مسیر انقلاب اسلامی رفع کنیم که سرنخ این حکومت خودخوانده، استکبار جهانی، صهیونیست و مخالفان جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور هستند.

صادقی ادامه داد: امروز تفکر بسیجی از جغرافیای طبیعی کشورمان خارج شده و شاهد بروز آن در کشورهای عراق و سوریه هستیم و پیروزی جبهه مقاومت هم حاصل توسعه تفکر بسیجی در این مناطق است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این پیروزی را باید به خانواده شهدا ومخصوصا به ۱۶ خانواده شهید مدافع حرم گلستانی تقدیم کرد و برای حرکت رو به جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق ارمان های رهبری به بسیج همگانی نیاز داریم که در تمام اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و ... نفوذ کرده است.

وی با ابراز همدردی با خانواده های زلزله زده غرب کشور اظهار کرد: بازسازی هشت روستای کرمانشاه به سپاه نینوا سپرده شده واستاندار قبول کرد ستاد پشتیبانی از این بازسازی را برعهده بگیرد.

صادقی گفت: ساعت هفت امشب جلسه تکلیف دقیق پشتیبانی ها در روستاهای کرمانشاه توسط سپاه برگزار می شود و پس از مشخص شدن تقدیم استاندار گلستان می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا