دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر شکن برای اندروید و آی او اس


دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر شکن برای اندروید و آی او اس

بازی Swipe Brick Breaker برای اندروید و آی او اس را می‌توانید در ادامه دانلود کنید. بازی آجر شکن اندروید و آی او اس اخیرا تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های موبایل شده است. بازی های موبایل خوب، لزوما نباید دارای گرافیکی بالا و محیطی سه بعدی باشند. خلق یک بازی خوب... نوشته دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر...

بازی Swipe Brick Breaker برای اندروید و آی او اس را می‌توانید در ادامه دانلود کنید. بازی آجر شکن اندروید و آی او اس اخیرا تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های موبایل شده است.

بازی های موبایل خوب، لزوما نباید دارای گرافیکی بالا و محیطی سه بعدی باشند. خلق یک بازی خوب که بتواند رکوردهای دانلود فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های موبایل را جابه‌جا کند، نیازمند داشتن ایده‌ای متفاوت است. بازی Swipe Brick Breaker یا همان بازی آجر شکن بر همین اساس ساخته شده است.

بازی Swipe Brick Breaker گرافیک بسیار ساد‌ه‌ای داشته و به هیچ عنوان پیچیده نیست، اما پیش از نصب باید عواقب داشتن آن بر روی گوشی هوشمند خود را بپذیرید؛ بازی آجر شکن اعتیادآورتر از آن است که تصور می‌کنید. از همان ابتدا دوست دارید رکوردهای بیشتری در آن ثبت کرده و بعد از شکست خوردن نمی‌خواهید از ادامه کار دست بکشید.

در بازی Swipe Brick Breaker که موفق شده از کاربران سخت‌گیر گوگل پلی استور امتیاز 4.6 را از 5 امتیاز به دست بیاورد، باید با انجام محاسبات دقیق، توپ‌هایی که در اختیارتان قرار داده شده است را به آجرها برخورد دهید. پیش از پرتاب، تعداد توپ‌های موجود با عددی آبی رنگ در پایین صفحه نوشته می‌شود. هر آجر تنها با برخورد تعدادی مشخصی توپ به آن از بین خواهد رفت. این عدد بر روی آجر نوشته می‌شود.

دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر شکن برای اندروید و آی او اس

در هر مرتبه پرتاب، باید زاویه را طوری تنظیم کنید که به بیشترین آجر ممکن ضربه وارد شود. یکی از دلایل استقبال زیادی از بازی آجر شکن ، نیاز به تمرکز بالا و محاسبات دقیق در آن به منظور کسب امتیاز بیشتر است. بعد از هر مرتبه پرتاب توپ‌های موجود، آجرهایی که از بین نرفته‌اند یک طبقه به پایین آمده و چند آجر جدید نیز از بالا اضافه می‌شود. در صورت عدم توانایی برای از بین بردن آجرها، با برخورد اولین آجر به سطح زمین بازی به اتمام رسیده و رکورد ثبت می‌شود. نحوه امتیاز دهی در بازی آجر شکن نیز بسیار ساده است. بعد از هر مرتبه پرتاب توپ و در ادامه اضافه شدن آجرهای جدید از بالا، یک عدد به امتیاز اضافه می‌شود.

دانلود بازی Swipe Brick Breaker ؛ بازی آجر شکن برای اندروید و آی او اس

یک اشتباه ساده کافی است تا با بسته شدن مسیر، دیگر در بازی Swipe Brick Breaker راهی برای پیشرفت باقی نماند و مجبور به شروع کار از ابتدا خواهید بود. پس هر توپ را با دقت پرتاب کنید. بهترین استراتژی پیش رو، استفاده از دیوار‌های کناری به منظور پرتاب در صورت قرار داشتن توپ در یک موقعیت نامناسب است. در ادامه می‌توانید بازی آجر شکن را از فروشگاه گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید. لینک مستقیم دانلود نسخه اندروید نیز قرار داده شده است.

همچنین بخوانید:

معرفی 15 بازی برتر اندروید با پشتیبانی از گیم‌پد + دانلود

دانلود بازی Swipe Brick Breaker

دانلود نسخه اندروید با لینک مستقیم
دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی استور
دانلود نسخه آی او اس از اپ استور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق