موجودات فضایی تاکنون چندین بار از زمین بازدید کرده‌اند! +فیلم


موجودات فضایی تاکنون چندین بار از زمین بازدید کرده‌اند! +فیلم

وزیر دفاع اسبق کانادا در مصاحبه‌ای جنجالی فاش کرد فرازمینی‌ها تاکنون چندبار از زمین بازدید کرده‌اند و حتی برخی کشورها با آنها در تماسند.

موجودات فضایی تاکنون چندین بار از زمین بازدید کرده‌اند! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرازمینی ها تاکنون چندین بار به زمین سرکشی کرده اند و توصیه هایی خیرخواهانه به انسان ها داشته اند اما این رازی است که از مردمان جهان پنهان مانده است. این ادعایی است که "پائول هلیر"، وزیر دفاع ملی اسبق کانادا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه مطرح کرده است. وی که در دهه 60 میلادی به عنوان وزیر دفاع کانادا مشغول بکار بود مدعی شد تاکنون حداقل چهار گونه از موجودات فضایی از زمین بازدید کرده اند.

وی افزود: آنها هشدارهایی در خصوص آینده زمین و احتمال نابودی آن توسط خود انسان به ما داده اند و کمک هایی نیز پیشنهاد کرده اند. برخی از آنها نیت خیرخواهانه دارند و برخی دیگر نه. متاسفانه ما بازدید فرازمینی ها از زمین را تهدید تلقی کردیم و در مقابل آن ایستادیم. اما بعدها فهمیدیم که نیت آنها خیرخواهانه بوده است. آنها از سیارات مختلفی وارد جو زمین شده اند.

گفتنی است؛ هلیر همچنین مدعی شد طی پروژه ای موسوم به "پروژه سیاه" تاکنون تریلیون ها دلار هزینه شده است تا حیات فرازمینی ها از مردمان جهان مخفی بماند.

کد ویدیو

انتهای پیام/

بازدید موجودات فضایی از زمین!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی