رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی S7 در نمایشگاه خودرو تهران


رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی S7 در نمایشگاه خودرو تهران

بی وای دی S7 نام شاسی بلند 7 نفره کمپانی کارمانی برای بازار ایران است. این کراس اور از سال آینده با قیمت 129 میلیون به فروش می‌رسد. مشخصات فنی و تجهیزات آن را در ادامه مشاهده کنید. شرکت BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین خودروسازان چینی یک سالی می‌شود که توسط کمپانی... نوشته رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی...

بی وای دی S7 نام شاسی بلند 7 نفره کمپانی کارمانی برای بازار ایران است. این کراس اور از سال آینده با قیمت 129 میلیون به فروش می‌رسد. مشخصات فنی و تجهیزات آن را در ادامه مشاهده کنید.

شرکت BYD به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین خودروسازان چینی یک سالی می‌شود که توسط کمپانی کارمانیا وارد بازار ایران شده و محصولاتی همچون اف 3، اس 6 و سانگ را به فروش می‌رساند. حال آن‌ها با حضور در دومین نمایشگاه خودرو تهران از یک شاسی بلند جدید به نام بی وای دی S7 پرده برداری کرده‌اند.

پویا سالاری، مدیرعامل کمپانی کارمانیا روز گذشته اعلام کرده است که اگر شرایط حال حاضر بازار به ثبات برسد، این کمپانی تا شهریور ماه سال آینده خودروی بی وای دی S7 را با قیمتی در حدود 129 میلیون تومان روانه‌ی بازار ایران خواهد کرد. ظاهرا کارمانیا این خودرو را به خط تولید بم خواهد آورد و آن را به صورت تمام CKD و با داخلی سازی 20 درصدی به تولید درمیاورند. البته این بدان معنا نخواهد بود که تولید مدل S6 متوقف می‌شود.

رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی S7 در نمایشگاه خودرو تهران

بی وای دی S7 از پلتفرمی نسبتا مشابه با مدل S6 برخوردار است، اما با نگاهی به این دو تفاوت در طراحی بین آن‌ها بسیار است. بخش جلویی خودرو از یک جلوپنجره نسبتا کوچیک برخوردار است که یک سطح کرومی بر نوک پیکان آن قرار گرفته و در پشت آن شیارهای ذوزنقه‌ای شکل مشکی رنگی را مشاهده می‌کنیم. در نمای پشتی وضعیت بهتر است و دو چراغ نسبتا بزرگ با ال ای دی‌های نارنجی رنگ چهره‌ی شیکی را به این قسمت بخشیده‌اند.

رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی S7 در نمایشگاه خودرو تهران

کابین باکیفیت با تجهیزاتی غنی

اما کابین خودرو بسیار شیک و مناسب است که در آن می‌توان ترکیبی از پلاستیک نرم، فیبر کربن و خط کرومی رنگی را مشاهده کرد. دریچه‌های کولر نیز دایره‌ای شکل هستند و ظاهرا طراحان کمپانی بی وای دی آن را با الهام گرفتم از خودروهای مرسدس بنز طراحی کرده اند. یک نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان خودرو قرار دارد. سیستم چندرسانه‌ای همراه با نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی مجهز به فضای داخلی 500 گیگابایتی، پشتیبانی از کانال‌های تلویزیونی و مسیریابی و همچنین سیستم صوتی قدرتمند و باکیفیت دیگر تجهیزات رفاهی این خودروی 7 نفره خانوادگی را تشکیل می‌دهند.

رونمایی کارمانیا از شاسی بلند 7 نفره بی وای دی S7 در نمایشگاه خودرو تهران

این خودروی چینی باکیفیت امکانات دیگری را نیز نظیر کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، دی لایت، تنظیم برقی صندلی، درب برقی صندوق عقب، سیستم تهویه دوگانه، تودوزی چرمی، سنسور پارک پشت و جلو، آینه‌های تاشو برقی و همچنین دوربین 360 درجه‌ای در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.

مشخصات فنی بی وای دی S7

از نظر فنی، بی وای دی S7 به یک پیشرانه 2 لیتری توربو با توان تولید 202 اسب بخار مجهز شده است که به لطف یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، نیروی تولید شده به چرخ‌های جلو خواهد رسید. لازم به ذکر است که این خودرو در مدل فول آپشن وارد بازار کشورمان خواهد شد.

اگر شما هم علاقه‌مند به این خودرو شده‌اید، می‌توانید زودتر از عرضه آن را در سالن A4 نمایشگاه شهر آفتاب و در غرفه‌ی شرکت کارمانیا مشاهده کنید. در این غرفه همچنین دیگر محصولات این شرکت نظیر بی وای دی F3، S6، سانگ و T50‌ نیز قابل رویت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال