درباره بهمن بهبهان ؛ مهمان ناخوانده لیگ / نخل ؛ گل نرگس و کمی هندبال


درباره بهمن بهبهان ؛ مهمان ناخوانده لیگ / نخل ؛ گل نرگس و کمی هندبال

نخل ، گل نرگس و هندبال. از بهبهان حرف می زنیم. در روزهایی که استان خوزستان در ورزش زنان ایران با حضور تیم هایی از آبادان و اهواز در لیگ های مختلف خودنمایی می کند یک تیم بهبهانی ، مهمان ناخوانده سطح اول ورزش کشور است. بهمن بهبهان اما در لیگ برتر هندبال هنوز نتایج خوبی کسب نکرده و یکی از تیم های قعرنشین است اما حال و هوای این تیم...

درباره بهمن بهبهان ؛ مهمان ناخوانده لیگ / نخل ؛ گل نرگس و کمی هندبال

نخل ، گل نرگس و هندبال. از بهبهان حرف می زنیم. در روزهایی که استان خوزستان در ورزش زنان ایران با حضور تیم هایی از آبادان و اهواز در لیگ های مختلف خودنمایی می کند یک تیم بهبهانی ، مهمان ناخوانده سطح اول ورزش کشور است.

بهمن بهبهان اما در لیگ برتر هندبال هنوز نتایج خوبی کسب نکرده و یکی از تیم های قعرنشین است اما حال و هوای این تیم شباهتی به تیم های قعرنشین ندارد. آن ها با امید و شور از آینده صحبت می کنند.

مسابقه اخیر آن ها در گچساران همان طور که پیش بینی می شد با شکست برابر نفت و گاز همراه بود اما بهمن به نفت و گاز اجازه نداد تا با نتیجه دلخواه و تفاضل گل بالایی برنده بازی باشد. موضوعی که مهرناز روزی طلب مدیر تیم بهمن بهبهان با امیدواری و نگاهی مثبت از آن یاد می کند: “بهمن به تدریج راه می افتد. ما در آخرین روزها وارد لیگ برتر شدیم و نتوانستیم تیم آماده ای را از ابتدا ، روانه لیگ کنیم. اما این نقص به تدریج حل می شود. برخی می گویند بهمن فقط می خواهد به دسته پایین تر سقوط نکند اما اصلا چنین نیست. ما می خواهیم خود را به بالای جدول برسانیم.”

آیا ایده او با واقعیت تطابق دارد؟ این ، چیزی است که زمان آن را روشن خواهد کرد. روزی طلب از آینده درخشانی حرف می زند که در انتظار بهمن بهبهان است و ادامه می دهد: “شکست برابر نفت و گاز را با توجه به نمایشی که ارائه دادیم ، نشانه ای پیشرفت می بینیم. بازیکنان ما و به خصوص دروازه بان ما با واکنش هایش برابر نفت و گاز عملکرد بسیار خوبی داشتند. بهمن به زودی بردهای خود را آغاز می کند.”

سعیده حراج چی یکی از بازیکنان بهمن است و البته تاثیرگذارترین آن ها. او توانسته بیشتر گل های بهمن را وارد دروازه حریفان کند. در بازی گچساران نیز سعیده ۱۲ گل از ۲۰ گل بهمن را وارد دروازه حریف کرد. در هفته اول هم ۱۰ گل از ۱۳ گل بهمن را به چمران لارستان زده بود. حراج چی درباره تیمش می گوید: “گل زدن را دوست دارم اما در هر گلی که می زنم ، تیم سهیم است و کار تیمی به گل می انجامد.”

سعیده در ۲۶ سالگی و به عنوان یک بازیکن باتجربه که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته می خواهد در بهبهان موفق شود. با اطمینان از آینده ای می گوید که قرار است بهمن رقم بزند: “مطمئن باشید در نیم فصل دوم چهره دیگری از بهبمن بهبهان می بینید!”

آیا مهرناز روزی طلب ، اکرم بتوندی ، سعیده حراج چی و سایرین ، در نیم فصل دوم روزی را خواهند دید که به همه بگویند : بله ، این همان تیمی است که وعده آن را داده بودیم؟

*حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش بانوان ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان