تریلر جدیدی از فیلم ” ددپول 2 ” منتشر شد | فیلم


تریلر جدیدی از فیلم ” ددپول 2 ” منتشر شد | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تریلر جدیدی از فیلم ” ددپول 2 ” منتشر شد | فیلم

اولین تریلر فیلم " میوتنت‌های جدید " منتشر شد...

تریلر جدیدی از فیلم ” ددپول 2 ” منتشر شد | فیلم

تریلر فیلم اسرار آمیز "کتاب هِنری" | فیلم...

تریلر جدیدی از فیلم ” ددپول 2 ” منتشر شد | فیلم

تریلر فیلم "قاتل آمریکایی" | فیلم...

همزمان با اکران فیلم Logan (لوگان) در اسفند سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) اولین تریلر فیلم مورد انتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را منتشر کرد، اما تاکنون تصویری رسمی از این فیلم منتشر نشده است و تصاویر این تریلر تنها برای این ویدیو فیلمبرداری شده بود. حال کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Deadpool 2 را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی دنباله فیلم Deadpool (ددپول) هستیم. تم اصلی این تریلر از پوستر روز شکرگزاری که اخیرا از این فیلم منتشر شده، الهام گرفته شده است و در بخش زیادی از این ویدیو بار دیگر شاهد تصاویر غیر رسمی این فیلم با حضور ددپول با بازی رایان رینولدز، هستیم.

در این تصاویر، ددپول به سبک باب راس، معلم هنر و مجری تلویزیون برنامه The Joy of Painting (لذت نقاشی) که در طول دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی از شبکه PBS به روی آنتن رفت، در حال نقاشی است و در پایان موفق می‌شود که پوستر روز شکرگزاری فیلم Deadpool 2 را نقاشی کند و به بینندگان تریلر نشان دهد. در اواخر این ویدیو، تصاویری رسمی از فیلم نیز نمایش داده می‌شود که در بیشتر این تصاویر شاهد حضور شخصیت ددپول هستیم و در برخی دیگر شاهد بازگشت بیشتر شخصیت‌های فیلم اول و در دیگر تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های جدید این فیلم هستیم. در پایان این تریلر نیز شخصیت کیبل برای مدت کوتاهی نمایش داده می‌شود که تنها دست رباتیک او قابل مشاهده است.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده و همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.

(۱۴)

دسته بندی : سینما
برچسب ها : Dead Pool 2, Deadpool, تریلر فیلم, تریلر فیلم Deadpool 2, تیر فیلم Deadpool 2, تیزر فیلم, ددپول ۲, فیلم Deadpool 2, فیلم دد پول 2, فیلم لوگان

14
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط