فعالیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش تحصیلی مناطق زلزله زده


فعالیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش تحصیلی مناطق زلزله زده

مدیر مدارس آموزش از راه دور از فعالیت کلاس های برخط مدارس آموزش از راه دور در مناطق زلزله زده خبر داد.

فعالیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش تحصیلی مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گودرز شاهمرادی مدیر مدارس آموزش از راه دور در نشست خبری رئیس مدارس و مراکز غیر دولتی که امروز برگزار شد با بیان اینکه توجه به توسعه عدالت آموزشی و روش های نوین فضاهای آموزشی در مدارس آموزش از راه دور مورد توجه است، اظهار کرد: ظرفیت های جدیدی برای بازماندگان زلزله کرمانشاه در نظر گرفته شده است و برنامه های مختلفی در این باره وجود دارد.

وی ادامه داد: توسعه آموزش های الکترونیکی در ۲بخش شروع شده که پایلوت آن در 6 ‌مدرسه البرز انجام شد، همچنین با توجه به حادثه زلزله چهار مدرسه در سرپل ذهاب تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیر آموزش از راه دور با اشاره به اینکه اولویت کار برای شروع، در مدارس متوسطه دوم و مدارس کاملا تخریبی در حادثه زلزله بوده، گفت: در این نوع سیستم آموزشی بعد فضا وجود نخواهد داشت.

۴۵عنوان درسی در قالب لوح فشرده برای دانش آموزان مناطق زلزله زده

شاهمرادی تصریح کرد: همزمان برای تمام دانش آموزان برگزاری همایش انجام می شود، همچنین در هر مدرسه مراسم آغازین هم انجام شده است علاوه بر آن روش کیفیت بخشی برای بخش آموزش مورد توجه بوده که البته نیازمند توجه به زیرساخت های مناسب هستیم که وزارت ارتباطات هم برای تامین باید شرایط لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۴۵عنوان درسی در قالب لوح فشرده در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تا زمانی که استان نیاز داشته باشد این مدارس به فعالیت خود ادامه می دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج