هشتمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش یافت


هشتمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش یافت

قزوین- در مراسمی با حضور معاون اقتصادی استاندار قزوین هشتمین نمایشگاه کشاورزی و نهاده ها، آبیاری، صنایع و ماشین آلات کشاورزی در قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سه شنبه شب در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی، مدیران و معاونان جهاد کشاورزی و جمعی از فعالان این عرصه هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات کشاورزی، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش یافت

این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ مشارکت کننده و تولیدکننده در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع برگزار شده و تا ۱۰ آذرماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

علی اکبر متقی فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر اظهارداشت: توجه به صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن، بهینه سازی بهره وری کشاورزی همواره از ابزارهای مهم و هدایتگر برای رسیدن به خودکفایی است که برپایی نمایشگاهها می تواند در این مسیر موثر باشد.

وی گفت: ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید و ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، دریافت سفارش از مشتریان، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزالری این رویداد اقتصادی و کشاورزی است.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: بهره گیری از فن آوری های برتر نقش مهمی در راستای تولیدات محصولات کشاورزی دارد و در این میان برگزاری نمایشگاهها به منظور بکارگیری استراتژی های نوین بازاریابی، و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان در بازارهای مختلف نقش موثری داشته و برای اشنا کردن متخصصان، جامعه مهندسی و آحاد مردم با آخرین تکنولوژی های روز در این صنعت نقش مهمی ایفا می کند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین هم گفت: در نمایشگاه کشاورزی تولیدکنندگانی از استانهای تهران، اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران، البرز، گیلان، همدان حضور یافته اند و تولیدات خود در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی در قزوین گشایش یافت

وی افزود:انواع کودهای شیمیایی، نهاده های کشاورزی، قارچ کش، علف کش، کودهای بیولوژیک، استخرهای ذخیره آب، محصولات ارگانیک، تجهیزات آبیاری، قطره ای، کم فشار، لوله و اتصالات یو پی وی سی، به مدت ۴ روز در نمایشگاه در معرض دید عموم مردم و متخصصان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای استان قزوین تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، صنایع و ماشین آلات کشاورزی از هفتم لغایت دهم آذرماه درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع دربلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ از آن دیدن کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس