رونمایی از پژو 3008 مدل 2017 | فیلم


سرانجام کمپانی پژو، نسل دوم پژو 3008 را رسما معرفی کرد. مدل 2017 پژو 3008، بر روی پلت‌فرم EMP2 PSA ساخته شده و نسبت به نسل قبلی، 100 کیلوگرم سبک‌تر است. طول بدنه آن، 8 سانتی‌متر بیشتر شده و عرض و ارتفاع خودرو نسبت به گذشته تغییری نکرده است. پژو 3008 حدود 22 سانتی‌متر از زمین فاصله دارد. برای طراحی چهره مدل 2017 پژو 3008، از کانسپت...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

رونمایی از پژو 3008 مدل 2017 | فیلم

لذت آفرود لوکس با رنج روور | فیلم...

رونمایی از پژو 3008 مدل 2017 | فیلم

کشیدن تریلی های ۱۱۰ تنی توسط لندرور دیسکاوری ...

رونمایی از پژو 3008 مدل 2017 | فیلم

خودروی شاسی بلند قدرتمند جدید رضوانی با نام ت...

سرانجام کمپانی پژو، نسل دوم پژو ۳۰۰۸ را رسما معرفی کرد. مدل ۲۰۱۷ پژو ۳۰۰۸، بر روی پلت‌فرم EMP2 PSA ساخته شده و نسبت به نسل قبلی، ۱۰۰ کیلوگرم سبک‌تر است. طول بدنه آن، ۸ سانتی‌متر بیشتر شده و عرض و ارتفاع خودرو نسبت به گذشته تغییری نکرده است. پژو ۳۰۰۸ حدود ۲۲ سانتی‌متر از زمین فاصله دارد.

برای طراحی چهره مدل ۲۰۱۷ پژو ۳۰۰۸، از کانسپت مفهومی Quartz که در جریان نمایشگاه پاریس موتور ۲۰۱۴ رونمایی شده بود، الهام گرفته شده است. ظاهر پژو ۳۰۰۸ کاملا عضلانی و جسورانه بوده و آن را قطعا تبدیل به یکی از انتخاب‌های علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند می‌کند. با این همه پژو ۳۰۰۸ باید با رقیبانی همانند کیا اسپورتچ، هیوندای توسان، نیسان قشقایی، فولکس‌واگن Tiguan و رنو Kadjar روبرو شده و همین موضوع شرایط سختی را برای این شاسی‌بلند ایجاد می‌کند.

رونمایی از پژو 3008 مدل 2017 | فیلم

پژو ۳۰۰۸ | تگ

بهترین قسمت پژو ۳۰۰۸ را باید مربوط به کابین و داشبورد آن دانست. در این قسمت ما شاهد استفاده از یک صفحه نمایش تمام دیجیتال ۱۲.۳ اینچی هستیم که در پنج حالت مختلف تمام اطلاعات خودرو را برای کاربران نمایش می‌دهد.

دکمه‌های قرار گرفته بر روی دستگیره فرمان، این امکان را محیا می‌کند که راننده به آسانی صفحه نمایش مذکور را کنترل کند. پژو ادعا می‌کند که این صفحه نمایش، دید بهتری نسبت به صفحه نمایش خازنی ۸ اینچی مدل قبلی پژو ۳۰۰۸ ارائه داده و کاملا پاسخگوی نیازهای کاربران است.

پژو برای اولین بار، اقدام به نصب ۱۰ بلندگو، ساب ووفر و یک سیستم تقویت کننده ۱۲ کاناله بر روی پژو ۳۰۰۸ کرده است. این سیستم صوتی، قدرتی ۵۵۱ واتی داشته و صدای بسیار شفافی تولید می‌کند.

(۶)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : پژو 2008, پژو 3008, خودروهای شاسی بلند, خودروی پژو

6
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...