نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی


نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی

نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی : این سوالی است که بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی به دنبال آن هستند. سروش گودرزی و حمید گودرزی سروش گودرزی بازیگری است که در سریال مسافری از هند به شهرت رسید ، وی یکی از نقش های اصلی در سریال تلویزیونی مسافری از هند بود . چرا […] نوشته نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی اولین بار در زوم تک پدیدار...

نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی : این سوالی است که بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی به دنبال آن هستند.

سروش گودرزی و حمید گودرزی

سروش گودرزی بازیگری است که در سریال مسافری از هند به شهرت رسید ، وی یکی از نقش های اصلی در سریال تلویزیونی مسافری از هند بود . چرا سوال نسبت سروش گودرزی و حمید گودرزی در بین علاقه مندان سینما و تلویزیون مطرح می شود این است که در روز های اخیر و ماه های اخیر این سریال دوباره از آی فیلم پخش می شود. جالب اینجاست حمید گودرزی هم در سریال مسافری از هند بازی کرده است و در این سریال جالب اینجاست که این دو بازیگر برادر هستند.

بیوگرافی سروش گودرزی

سروش گودرزی متولد سال ۱۳۵۳ است و سروش گودرزی در خرمشهر به دنبال آمد و مدرک کامپیوتر را از دانشگاه آزاد گرفت ، او با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید . یکی از دیگر سریال های بسیار پر طرفدار که توانست به شهرت سروش گودرزی در بین مخاطبان کمک کند سریال بسیار پر طرفدار مسافری از هند بود.

بیوگرافی حمید گودرزی

حمید گودرزی هم یکی از بازیگران مطرح سریال های تلویزیونی است که هم بازی سروش گودرزی بود. حمید گودرزی متولد ۱۳۵۶ است ، او هم فارغ التحصیل هنر و معماری است. او با فیلم سینمایی سهراب وارد دنیای هنر شد.

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق