دستی که علیه منافع ملی و توان موشکی کشور عمل کند را قطع خواهیم کرد


دستی که علیه منافع ملی و توان موشکی کشور عمل کند را قطع خواهیم کرد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: از این پس هر دستی که بخواهد علیه منافع ملی و توان موشکی کشور وارد عمل شود پیش از اقدام، قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر طی بیانیه‌ای درباره مذاکرات موشکی اعلام کرد: سردمداران سازش، غرب زدگان و غرب‌پرستان باید به خوبی بدانند که دیگر نمی‌توانند با قلم‌ها و دستان آلوده خود چیزی را بر ملت ایران تحمیل کنند! از این پس هر دستی که بخواهد علیه منافع ملی و توان موشکی کشور وارد عمل شود پیش از اقدام، قطع خواهد شد و کسانی که رؤیای تسلیم و ذلت ایران در منطقه را می‌بینند این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: امروز در برهه حساسی از حوادث منطقه‌ای جهانی قرار داریم، برهه‌ای که تمام اجزای طرح خاورمیانه جدید آمریکا از هم متلاشی شده و نقشه‌هایش درباره عراق، لبنان، سوریه، یمن و... تا کنون نتیجه عکس داده است. بی شک در شرایط فعلی، کوچکترین غفلتی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار آورد و کشور و انقلاب را در معرض شدیدترین خطرات قرار دهد.

در ادامه تاکید شده است: حدود پنج سال پیش بود که سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ علیه کشورمان اعمال شد، آن روزها سازش‌کاران و عوامل مستقیم و غیرمستقیم دشمنان، تحریم‌ها را نتیجه ایستادگی جمهوری اسلامی و تنها راه رفع آنها را مذاکره و تفاهم با غرب عنوان کردند و در بوق‌های تبلیغاتی و سفارت خانه‌های کاغذی‌شان این مطلب را جار زدند. آن روزها چنین عنوان می‌شد که می‌شود با حفظ عزت ایران اسلامی تمامی تحریم‌ها را برداشت و اصلا مشکل آب خوردن مردم نیز به رفع تحریم‌ها بستگی دارد! امروز اما می‌شود به راحتی درباره این تجربه قضاوت کرد؛ صنعت هسته‌ای که دشمنان با تهدید و ترور عزیزترین فرزندان این کشور نتوانسته بودند متوقفش کنند، با شرایط عجیب و غریبی متوقف و به عقب بازگشت؛ قلب راکتور اراک بتن ریزی شد؛ استثنایی‌ترین رژیم بازرسی‌ها اعمال شد و به گفته رهبر انقلاب حتی از خطوط قرمزی که بارها بر آن تاکید شده بود به راحتی عبور شد!

این تشکل دانشجویی ادامه داد: در مقابل، تحریم‌ها یا رفع نشدند یا به اشکال دیگری بازگشتند و اکنون نیز با طرح جدید تحریمی ایالات متحده، تردیدی درباره نقض همان اندک تعهدات طرف مقابل باقی نمانده است. سازش‌کاران و جیره‌خواران استکبار اما نه تنها در پی لاپوشانی این نقض‌های فاحش به هر نحوی هستند، بلکه در حال جاده صاف کنی برای برجام دو هستند! برجامی که قرار است توان دفاعی کشور را نابود کند یا موجب تسلیم در برابر دیکتاتورهای مرتجع منطقه‌ای شود. اما اکنون تجربه برجام اول جلوی چشم ملت ایران است و به راحتی مشخص می‌شود که چرا رهبر انقلاب به آمریکا بی اعتماد بودند، به مذاکرات خوشبین نبودند و آن را نقطه خیالی قلمداد می‌کردند!

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر در ادامه این بیانیه تصریح کرد: دولت آمریکا ثابت کرد که مسئله هسته‌ای تنها بهانه بوده و تا تسلیم کامل جمهوری اسلامی راضی نمی‌شود. سردمداران سازش، غرب زدگان و غرب‌پرستان باید به خوبی بدانند که دیگر نمی‌توانند با قلم‌ها و دستان آلوده خود چیزی را بر ملت ایران تحمیل کنند! از این پس هر دستی که بخواهد علیه منافع ملی و توان موشکی کشور وارد عمل شود پیش از اقدام، قطع خواهد شد و کسانی که رؤیای تسلیم و ذلت ایران در منطقه و مذاکرات حقوق بشری را می‌بینند این آرزو را با خود به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در