عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا


عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا

عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا : در این پست شما با عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا آشنا خواهید شد ، یک مرد هندی عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا را دارد. در ادامه با شغل وی آشنا شوید. این مرد هندی شجاع ترسناک ترین شغل دنیا را نیز دارد. واوا سورش (Vava Suresh) […] نوشته عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا اولین بار در زوم تک پدیدار...

عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا : در این پست شما با عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا آشنا خواهید شد ، یک مرد هندی عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا را دارد. در ادامه با شغل وی آشنا شوید.

این مرد هندی شجاع ترسناک ترین شغل دنیا را نیز دارد. واوا سورش (Vava Suresh) یک مرد هندی است که شغل بسیار عجیب و ترسناکی دارد.نزدیک به ۲۷ سال است که واوا تمام وقتش را صرف یک شغل کاملا غیرعادی کرده است.

عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا

او که حالا ۴۱ سال سن دارد، اهل “سریکاریام” هند است و کارش نجات مارها است. به همین دلیل به او لقب «مرد ماریِ کرالا» داده شده است.مرد ماری تاکنون موفق شده بیش از ۵۰۰۰۰ مار را نجات دهد.

عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا

البته رشادت‌های او به همین جا خلاصه نمی‌شود. به تازگی ویدیویی از نجات یک مار کبرا توسط وی منتشر شده که در فضای مجازی هند به سرعت دست به دست می‌چرخد.

عجیب ترین و ترسناک ترین شغل دنیا

منبع

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی