نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده منصوب شد


نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر طیب قدیمی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در امر بازسازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی آسیب دیده و تخریب شده و نظارت بر ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی مورد نیاز در این مناطق منصوب...

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر طیب قدیمی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در امر بازسازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی آسیب دیده و تخریب شده و نظارت بر ارائه خدمات بهداشتی ـ درمانی مورد نیاز در این مناطق منصوب کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، به موجب این ابلاغ، همه معاونان و مدیران وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور موظف شدند، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت را در انجام این مسئولیت خطیر همراهی کنند.

همچنین در این ابلاغ، وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرده است با انجام مأموریتهای محوله، حد نصاب جدیدی از دقت و سرعت، مشابه روزهای نخستین این حادثه غم بار، در تاریخ سلامت کشور ثبت شود و حاصل این اقدامات، رضایت و آرامش بیش از پیش هموطنان زلزله زده و مصیبت دیده باشد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر طیب قدیمی

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی ایران

با توجه به پشت سر گذاشتن مرحله نخست ارائه خدمات به هموطنان عزیز ساکن مناطق زلزله زده و با عنایت به تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان نماینده تام‌الاختیار این جانب در امر بازسازی و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی آسیب دیده و تخریب شده و نظارت بر ارائه خدمات بهداشتی، درمانی مورد نیاز در این مناطق منصوب می‌شوید.

امیدوارم ضمن هماهنگی کامل با رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه، مدیران استانی و منطقه‌ای و سایر ارگان‌ها و بهره‌گیری از امکانات و اعتبارات ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همراهی رؤسای محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، این مأموریت را به نحو احسن به انجام رسانید؛ چنان که حد نصاب جدیدی از دقت و سرعت، مشابه روزهای نخستین این حادثه غم بار، در تاریخ سلامت کشور ثبت شود و ان‌شاءا... حاصل این اقدامات، رضایت و آرامش بیش از پیش هموطنان زلزله زده و مصیبت دیده باشد.

بدیهی است کلیه معاونان و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، شما را در انجام این مسئولیت خطیر همراهی خواهند کرد. موفقیت و سربلندی آن برادر ارجمند را از خداوند منان خواهانم.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده کیست؟

دکتر طیب قدیمی، فوق تخصص جراحی ترمیمی و پلاستیک و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران است که به مدت 10 سال ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان را بر عهده داشته است و در حال حاضر قائم مقام و معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک