آشنایی با علائم یک زن و مرد عاشق


یکی از سوال های که ممکن است برای هر زن و مردی پیش بیاید این است که آیا طرف مقابلم عاشق من است یا خیر؟ در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به نشانه های یک زن و مرد عاشق بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از […]

آشنایی با علائم یک زن و مرد عاشق

یکی از سوال های که ممکن است برای هر زن و مردی پیش بیاید این است که آیا طرف مقابلم عاشق من است یا خیر؟ در این مقاله از دکتر سلام می خواهیم به نشانه های یک زن و مرد عاشق بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

بدون شک، زندگی بدون عشق قابل تصور نیست. اما گاهی اوقات برخی از نشانه‌ها، بیانگر کمرنگ شدن عشق و محبت در زندگی زناشویی هستند. بدون شک دانستن این نشانه ها به شما کمک بزرگی خواهدکرد تا بار دیگر مهر و محبت را در کانون زندگیتان پر رنگ کنید و مهمتر از همه این‌که از فروپاشی قریب‌ الوقوع زندگیتان جلوگیری نمایید. برای آشنایی با این نشانه‌ها، با ما همراه باشید.

نشانه‌های یک مرد عاشق

روانشناسان خانواده معتقدند که یک مرد عاشق، هر قدر هم که نادان و یا بالعکس دانا و باشعور باشد، علاقه خود را به شما نشان می‌دهد، سؤال‌های بسیاری از شما می‌پرسد، دوست دارد شما را بشناسد و علاقمند است که همه چیز را در مورد شما بداند. بدون شک شما را گل باران و با هدیه‌هایش غافلگیر خواهدکرد. او شما را می‌ستاید و از داشتن شما، به خود می‌بالد. چنین مردی،‌غالبا در رابطه‌اش با شما متعهد است و همواره در این آرزوست که شما را به دوستان و خانواده‌اش معرفی کند. وی ترسی از صحبت در مورد خودش ندارد، وقتش را بی دریغ صرف شما می‌کند و از این بابت خرسند و راضی است و هیچگونه گله ای ندارد. این ها نشانه‌های یک مرد عاشق است که البته افسانه نیست و کاملا دست یافتنی می‌باشد.

نشانه‌های یک زن عاشق

یک زن عاشق، چشمانی مهربان دارد که برق عشق و محبت در آن موج می‌زند. گونه‌های گل انداخته و نیز پوستی شفاف، از دیگر نشانه‌های یک بانوی عاشق است. به اعتقاد روانشناسان خانواده، بانویی که واقعا عاشق است، الزاماً زیبا، دلفریب و … نیست، بلکه حضوری گرم و آرام بخش دارد. چنین بانویی به خوبی می‌داند که عشق، تجربه ای عجیب، ناب و البته ویران کننده است، به همین دلیل تمام سعی خود را می‌کند که از این غنچه کوچک و آسیب پذیر مراقبت می‌کند. در یک کلام او به خوبی آگاه است که عشق یک مسأله دم دستی و پیش پا افتاده نیست و نیز اینکه عشق واقعی شاید فقط یکبار به سراغ او بیاید پس باید موقعیت سنج باشد نه موقعیت کُش! او از بودن با شما لذت می‌برد و هیچ واهمه‌ای ندارد که در جمع دوستان و خانواده‌اش از شما و نیز از احساسی که به شما دارد، حرف بزند. شاید عجیب باشد ولی زنان عاشق، همواره دوست دارند که خوشبختی خود را از ته دل فریاد بزنند! اما متأسفانه همیشه همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود، احساسات میان زوجین فروکش می‌کند که البته این نشانه خوبی برای یک زندگی مشترک نیست. اما مرد یا زنی که به هر دلیلی احساسات و عواطف خود را در زندگی از دست می‌دهد، چه نشانه هایی دارد؟

نشانه‌های کاهش تمایلات عاشقانه در مردان

اگر مردی ملاقات با شما را به بهانه‌های مختلف و نیز به علت مشغله کاری، کنسل کرد، این یک زنگ خطر است. بی اعتنایی مردان ممکن است به اشکال دیگری نیز بروزکند: مثلا هنگام شام بجای اینکه به حرف‌های شما گوش دهد، حرف‌های دیگران برایش مهمتر باشد یا مثلا با گوشی همراهش کارکند و در یک کلام شما و خواسته ‌هایتان دیگر در الویت‌های او نباشد.

نشانه‌‌های کاهش تمایلات عاشقانه در زنان

وقتی عشق و علاقه در بانویی کم می‌شود، غالباً رفتارهای ضد و نقیضی از خود نشان می‌دهد. مثلا ممکن است که خود را عاشق شما نشان دهد و شما را تشنه محبتش کند، ولی درست سر بزنگاه، همه چیز را فراموش کند و به نوعی زیر قولش بزند. بدون شک در این شرایط او از بالا به شما نگاه خواهدکرد به این معنا که شما دیگر کوچکترین اهمیتی برای او ندارید و از بودن و همراهی با شما لذت نمی‌برد. بنابراین از این نشانه‌ها سرسری عبورنکنید…چنین حرکاتی بیانگر این هستند که شما در انتخابتان شکست خورده‌اید!

اگرشریک زنگی آینده تان اصطلاحا پُر حرف است و شما این حالت او را نمی‌پسندید، یا اگر احساس می‌کنید که او از هر لحاظ آرامش شما را تأمین می‌کند و یا اگر او را فردی اجتماعی و فوق‌العاده می‌پندارید، پیشنهاد می‌کنیم که بیش‌تر بررسی کنید و عمیق تر و چه بسا منطقی تر باشید. ظاهر بین نباشید و سعی کنید به اعماق وجود او پی‌ ببرید…از خود بپرسید که آیا این فرد را واقعا می‌شناسید؟ آیا او و توانایی‌هایش را می‌ستایید؟ در یک کلام، اگر برای خودتان ارزش قائل هستید و نه برای حرف ها و تصورات انسان‌های اطرافتان، بدون شک در مسیر واقعی عشق قرار گرفته‌اید…تبریک ما را بپذیرید!

منبع: سلامتیسم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید