اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز اس‌ ال 2017 | فیلم


وقتی که موجودی حسابتان به‌اندازه قیمت یک مرسدس اس‌ال می‌رسد، بازار خودرو رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد. گویی محصولات خودروسازان به موارد بسیار زیادی تفکیک می‌شود. در اکثر موارد، خودروسازها به طرز وحشتناکی از کار یکدیگر کپی‌برداری می‌کنند و با بالاترین سرعت ممکن خودروهایی را با مشخصاتی نزدیک به رقیب خود روانه بازار می‌کنند. اما در رنج...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز اس‌ ال 2017 | فیلم

فیلم قدرت نمایی بنز کوپه اس 63...

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز اس‌ ال 2017 | فیلم

مسابقه فرمول 1 مرسدس و موتور R1M یاماها | فیل...

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز اس‌ ال 2017 | فیلم

استارت مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک مکزیک | فی...

وقتی که موجودی حسابتان به‌اندازه قیمت یک مرسدس اس‌ال می‌رسد، بازار خودرو رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد. گویی محصولات خودروسازان به موارد بسیار زیادی تفکیک می‌شود. در اکثر موارد، خودروسازها به طرز وحشتناکی از کار یکدیگر کپی‌برداری می‌کنند و با بالاترین سرعت ممکن خودروهایی را با مشخصاتی نزدیک به رقیب خود روانه بازار می‌کنند.

اما در رنج قیمت ۱۰۰ هزار تا ۱۵۰ هزار دلار در رابطه با خودروهای اسپورت کروک، انتخاب‌ها بیشتر بر مبنای شخصیت خریدار و هدفش از خرید قرار دارد. شما می‌تواند با هزینه‌ای بین ۹۷ هزار تا ۱۰۳ هزار دلار یک پورشه ۹۱۱ کابریو یا تارگا را زیرپای خود بیاندازید، یا یک آستون مارتین V8 ونتیج با قیمتی حدود ۱۲۲ هزار دلار خریداری کنید. بی‌ام‌و اصولاً در این رنج قیمت خودرویی برای عرضه ندارد. سری ۶ بی‌ام‌و زیر ۱۰۰ هزار دلار است مگر اینکه بخواهیم ام ۶ را مثال بزنیم.

اولین تجربه رانندگی با مرسدس بنز اس‌ ال 2017 | فیلم

بنز | تگ

آئودی آر ۸ کانورتیبل نیز هنوز روانه بازار نشده است. اگر بخواهیم یک گزینه متفاوت را در میان این نمودار یکنواخت نام ببریم، باید به مرسدس بنز اس‌ال اشاره کنیم. خودرویی که هم اسپورت است، هم به معنای واقعی کلمه راحتی و اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان می‌آورد و به همین دلیل است که ما آن را یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود می‌دانیم. یکی از تغییرات اعمال شده روی این سری، تصحیح محسوس بخش جلوی خودرو برای ایجاد خطوط ظریف و صاف است. احتمالاً دیگر می‌توانیم بدون هیچ ترسی بگوییم که تغییر قیافه این سری در سال ۲۰۱۳ موفقیت کمرنگ‌تری داشته است. برآمدگی‌های صاف شده در جلو و عقب، و چراغ‌های جلو که شکل عجیب و غریبی به خود گرفته بودند. گویی ابهت و ظرافت خودرو با هم همخوانی نداشت. این مشکل اکنون با نصب چراغ‌های جدید و سپری متفاوت از آنچه در نسخه ۲۰۱۳ دیده بودیم، برطرف شده است. همچنین دو هود روی کاپوت نیز تکمیل کننده تمام رخ جلویی اس‌ال ۲۰۱۷ است.

(۱۲)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ جالب مرسدس بنز, خودروی مرسدس بنز, مرسدس اس 65, مرسدس بنز

12
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس