امام جمعه نطنز: ویژگی بارز امت اسلامی ایستادگی مقابل دشمن است


امام جمعه نطنز: ویژگی بارز امت اسلامی ایستادگی مقابل دشمن است

کاشان- ایرنا- امام جمعه نطنز ایستادگی در برابر دشمن و رعایت حقوق دیگران را از ویژگی های بارز امت اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'روح الله امینی' در خطبه های نماز جمعه نطنز گفت: عربستان سعودی به عنوان مهد حکومت الهی و پاک ترین سرزمین است اما حاکمان آن از صهیونیست ها جهت اتحاد برای مبارزه با شیعیان دعوت می کنند.
وی افزود: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در جمهوری اسلامی ایران برای یادآوری اصل مقاومت در برابر استکبار پابرجاست زیرا ایستادگی در برابر کفر و ستم بر گرفته از آیات قرآن کریم است.
امام جمعه نطنز بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان پرچمدار تشیع و حامی مستضعفان و آزادگان در جهان بدون شک خیال خام حکام خبیث برخی کشورهای منطقه را نقش بر آب خواهد کرد.
او در ادامه با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: اهل سنت و تشیع تفاوت هایی در اندیشه و نگرش دارند که ولادت پیامبر اسلام سرآغاز انسجام امت اسلام و رها کردن اختلاف هاست.
حجت الاسلام امینی به تقدیم هزاران شهید در سایه اختلاف افکنی مستکبران در دنیای اسلام اشاره کرد و افزود: امروزه نیز اندیشه اسلام غرب گرا (شیعه و سنی انگلیسی) همچنان در برخی شهرهای مذهبی جهان اسلام وجود دارد که باید با آن مبارزه کرد.
وی در ادامه ایران اسلامی را پرچمدار نهضت حضرت امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: اختلاف های درونی تنها خطر بزرگ برای دنیای اسلام به حساب می آید زیرا منافقان، کج اندیشان و جاسوسان تلاش دارند تا به اختلاف ها دامن بزنند.
امام جمعه نطنز اضافه کرد: برخی با بی تقوایی و ناجوانمردی حتی بین مردم و مسئولان شهرها از جمله در این شهرستان اختلاف ایجاد می کنند که باید از این نوع سم پاشی ها دست بردارند.
او همچنین در ادامه به سالروز شهادت آیت الله مدرس اشاره و وی را نماینده ای آزاده و حامی مردم عنوان کرد و گفت: وی هرگز برای دفاع از حقوق مردم حقوقی دریافت نکرد و نمایندگان امروز ملت باید این شخصیت برجسته را الگو قرار داده و مراقب باشند تا در خطر سقوط قرار نگیرند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی