روسیه؛ در اندیشه حضور آبرومندانه


میزبان جام جهانی روسیه در اندیشه حضور آبرومندانه در این رقابت‌ها است.

روسیه؛ در اندیشه حضور آبرومندانه

روسیه؛ در اندیشه حضور آبرومندانه

سرویس ورزشی - میزبان جام جهانی روسیه در اندیشه حضور آبرومندانه در این رقابت‌ها است.

به گزارش فانوس، روسیه به عنوان میزبان جام جهانی امیدوار است حضوری آبرومندانه در این رقابت‌ها داشته باشد. هر چند روسیه پیشینه خوبی در فوتبال جهان و اروپا داشته است و تحت نام شوروی با حضور بزرگانی چون لئو یاشین و رینات داسایف به افتخارات مهمی دست یافت ولی در سال‌های اخیر با افت فاحشی روبه‌رو بوده است و همین باعث شده در رده بندی فیفا بین ۵۰ تیم نخست قرار نداشته باشد. آنها در اکتبر ۲۰۱۷ با حضور در رده ۶۵ به بدترین رتبه خود در رده بندی فیفا رسیدند.

روسیه تاکنون ۱۱ بار در جام جهانی حاضر بوده که اولین آن به سال ۱۹۵۸ سوئد برمی‌گردد. بهترین رتبه روس‌ها در تاریخ جام جهانی حضور در رده چهارم در سال ۱۹۶۶ بوده است. این تیم همچنین ۱۰ بار نیز در رقابت‌های یورو حضور داشته که بهترین رتبه آنها قهرمانی در اولین دوره رقابت‌ها در سال ۱۹۶۰ بوده است.

روسیه در دوره قبلی این رقابت‌ها هم حضور داشت و با تیم‌های بلژیک، کره جنوبی و الجزایر هم‌گروه بود که در نهایت با دو تساوی و یک باخت از صعود به مرحله بعد بازماند.

* ستاره تیم

الکساندر کوکورین


روسیه؛ در اندیشه حضور آبرومندانه

الکساندر کوکورین

مهاجم گلزن تیم ملی روسیه امید اول گلزنی این تیم نیز محسوب می‌شود. او ۲۶ سال سن دارد و توانسته است برای تیم زنیت سن پترزبورگ نیز بازی‌های خوبی ارائه دهد. کوکورین اولین بار در یورو ۲۰۱۲ برای تیم ملی روسیه به میدان رفت و دو سال بعد عضو تیم ملی روسیه در جام جهانی بود و تک گل تیم ملی کشورش را برابر الجزایر به ثمر رساند. او همچنین در یورو ۲۰۱۶ نیز برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.

* سرمربی

استانیسلاو چرچسوف


روسیه؛ در اندیشه حضور آبرومندانه

الکساندر چرچسوف

سرمربی تیم ملی روسیه بعد از حضور در تیم‌های چون دینامومسکو و لژیا ورشو در سال ۲۰۱۷ جانشین لئونید اسلاتسکی روی نیمکت روسیه شد. چرچسوف دروازه‌بان سابق تیم ملی روسیه است که در جام های جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ عضو تیم ملی روسیه بود.

* تیم ملی روسیه در یک نگاه

افتخارات: مقام چهارمی جام جهانی ۱۹۶۶ و قهرمانی در جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۰

بهترین گلزن: الکساندر کرژاکوف (۳۰ گل زده)

بیشترین بازی: سرگئی ایگناشویچ (۱۲۰ بازی)

نحوه صعود: میزبان

عملکرد دوره قبل: حذف در مرحله گروهی

هم‌گروه‌ها: اروگوئه، مصر و عربستان

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

روسیه فوتبال رقابت جام جهانی اندیشه حضور آبرو 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم