بازیگر فیلم افسانه تارزان به شارلیز ترون پیوست


بازیگر فیلم افسانه تارزان به شارلیز ترون پیوست

رکنا: الکساندر سارسگارد بازیگر مطرح سینمای هالیوود که بازی در فیلم تارزان یکی از آثار کارنامه وی است به تازگی برای بازی در فیلم فلارسکای انتخاب شده است.

بازیگر فیلم افسانه تارزان به شارلیز ترون پیوست

"الکساندر سارسگارد" بازیگر Actor مطرح سینمای هالیوود که بازی در فیلم "تارزان" یکی از آثار کارنامه وی است به تازگی برای بازی در فیلم "فلارسکای" انتخاب شده است.

علاوه بر سارسگارد، "رندل پارک" ستاره فیلم‌های "مصاحبه" و "ماهی تازه در قایق" نیز به تازگی به پروژه اضافه شده است. دو روز پیش "اندی سرکیس" به عنوان بازیگر مرد اصلی فیلم انتخاب شده بود.

"فلارسکی" فیلمی در ژانر کمدی است که "جاناتان لیواین" کارگردانی آن را بر عهده گرفته و نگارش فیلمنامه آن توسط "دان استرلینگ" انجام شده است.

پیش از اعلام حضور "اندی سرکیس" در این فیلم حضور بازیگرانی همچون "شارلیز ترون"، "ست روگان"، "راوی پاتل"، "دایان رافائل"، "تریستان لالا" و "اشی جکسون" قطعی شده بود.

در این فیلم یک روزنامه نگار قدیمی به پرستار بچه اش علاقه مند شده و می خواهد از او خواستگاری کند اما در این ماجرا اتفاقات عجیبی افتاده و کار را برای او بسیار سخت می کند.

به تازگی فیلم سینمایی Movie "جنگ در سیاره میمون ها" که اندی سرکیس در تمامی نسخه های آن حاضر بوده فروش موفقی را ثبت کرده است. سرکیس در این فیلم نیز به جای سزار نقش اول سیاره میمون ها به ایفای نقش پرداخته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس