ساخت چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین


ساخت چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین

احتمالا چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین در حال تولید هستند که در این جا به طور مختصر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. «مارگو رابی» (Margot Robbie) بازیگر نقش هارلی کویین، خبر ساخت فیلمی علاوه‌بر سه فیلم دیگر برادران وارنر درباره جهان دی سی که در آن دکتر کویینزل حضور دارد را تایید کرده...

احتمالا چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین در حال تولید هستند که در این جا به طور مختصر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

«مارگو رابی» (Margot Robbie) بازیگر نقش هارلی کویین، خبر ساخت فیلمی علاوه‌بر سه فیلم دیگر برادران وارنر درباره جهان دی سی که در آن دکتر کویینزل حضور دارد را تایید کرده است.

اگر این مسئله برای شما گیج کننده است، ما در زیر به معرفی چهار فیلم هارلی کویین پرداخته‌ایم.

تولید «جوخه انتحار 2» (Suicide Squad 2) از 2018 آغاز می‌شود. «گوین اکونر» (Gavin O’Conner) کارگردانی این پروژه را که علاوه‌بر هارلی کویین شخصیت‌های منفی دیگر مانند «ددشات» (Deadshot) با بازی «ویل اسمیت» (Will Smith) و «کاپیتان بومرنگ» (Captain Boomerang) با بازی «جی کورتنی» (Jai Courtney) را در بر دارد را بر عهده گرفته است. همچنین شایعاتی درباره حضور شخصیت «بلک آدام» (Black Adam) با بازی «دواین جانسون» (Dwayne Johnson) به عنوان هدف جدید جوخه انتحار به گوش می‌رسد.

در تابستان گذشته سایت Screen Rant اعلام کرد که هارلی کویین و جوکر با بازی «جرد لتو» (Jared Leto) قرار است دوباره همدیگر را در فیلم «هارلی کویین و جوکر» (Harley Quinn The Joker) ملاقات کنند. نویسنده و کارگردان «گلن فیکارا» (Geln Ficarra) و «جان رکوآ» (John Requa) در حال مذاکره برای نویسندگی، کارگردانی و تولید این فیلم هستند و این فیلم را «یک عاشقانه دیوانه‌وار درست مثل داستان هری و سالی» می‌دانند.

کارگردان Suicide Squad، «دیوید آیر» (David Ayer) فیلم «فرشتگان شهر گاتهام» (Gotham City Sirens) را می‌سازد. فیلم فرشتگان شهر گاتهام به غیر از هارلی کویین، شخصیت‌هایی زن دیگر کمیک‌های دی‌سی مثل «کت‌وومن» (Catwoman) یا «پویزن آیوی» (Poisen Ivy) را هم در خودش جای خواهد داد. این فیلم قرار است قبل از دنباله‌ی جوخه‌ی خودکشی اکران شود. تاکنون چند بازیگر زن مثل «ایلیا گنزالس» (Elia Gonzalez)، «کایلی اسپینی» (Cailee Spaeny) و «مینگ – ناون» (Ming -NaWen) برای بازی نقش‌ Catwoman علاقه نشان داده‌اند. اما گویا تا وقتی پروژه Suicide Squad 2 تمام نشود، پروژه Gotham City Sirens پیشرفتی نخواهد داشت.

ساخت چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین

بر طبق خبر‌ها برادران وارنر در حال زمینه‌چینی برای اسپین آف فیلم Suicide Squad یعنی هارلی کویین است. گفته می‌شود که مارگو رابی خودش تهیه‌کنندگی این کار را بر عهده دارد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال کار کردن روی پروژه دیگری است که در نهایت تبدیل به فیلم مستقل و اختصاصی هارلی کوئین خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که این فیلم هیچ ارتباطی با آثار دیگری که این شخصیت در آنها حضور دارد نداشته و کاملا مستقل است.

کسی نمی‌داند فیلم بعدی هارلی کویین که در سال بعد تولید خواهد شد کدام است اما به نظر می‌رسد Suicide Squad 2 به دلیل حضور خوبش در باکس آفیس برای فیلم اولش، امن‌ترین گزینه برای پخش باشد. تنها چیزی که فعلا می‌توان از آن مطمئن بود این است که رابی دقیقا به اندازه هواداران، مشتاق بازگشت هارلی کویین است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ساخت چهار فیلم مختلف با حضور شخصیت هارلی کویین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...