مرکز ترک اعتیاد لاکچری برای افراد خاص


مرکز ترک اعتیاد لاکچری برای افراد خاص

مرکز اقامتی ترک اعتیاد خانه سلامت اکباتان یا مرکز ترک اعتیاد جمشیدیه در شمال تهران با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی در سال 1394 و با هدف خدمات رسانی به بیماران اعتیاد به مواد مختلف تاسیس شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اینجا «کمپ بچه پولدارها» است، مکانی که از یک هتل پنج ستاره مجهزتر و از خانه خود فرد معتاد راحت‌تر است، افراد با پای خود به این کمپ می‌آیند تا از وابستگی به مواد مخدر رها شوند. در این مرکز پرسنلی با بالاترین مدرک تحصیلی در حال انجام امور هستند همچنین امکاناتی که در این مرکز وجود دارد در هیچ یک از مراکز دیگر دیده نمی‌شود.

این مرکز از ویژگی‌ها و امکانات ویژه‌ای شامل روش‌های نوین درمانی، آموزش‌ها، مشاوره‌های تخصصی و هتلینگ بصورت لاکچری برخوردار است. داشتن وعده غذایی مخصوص برای هر فرد با لیست تغذیه شخصی و حضور پزشک عمومی در این کمپ از دیگر نکات جالب این مکان است.

در مرکز ترک اعتیاد جمشیدیه افراد معتاد توسط یک گروه متخصص سرویس‌دهی می‌شوند. این مرکز درمانی تمرکز ویژه‌ای روی مشاوره دارد به عنوان مثال هر روز صبح آموزش‌های تخصصی روان شناختی زیر نظر اساتید مجرب برای بیماران برگزار می‌شود.

مرکز ترک اعتیاد لاکچری برای افراد خاص

این مرکز درمانی شامل پرسنل و متخصصان مجربی است که نه تنها برای درمان اعتیاد بلکه برای درمان اختلالات ناشی از آن از جمله اختلالات روحی روانی و جنسی تلاش می‌کنند.

مرکز ترک اعتیاد جمشیدیه به همراه امکانات رفاهی بسیار خوب و مفید برای مددجویان تاسیس شده و همچنین بهرمندی از کارگاه ها و جلسات مشاوره تخصصی را به آنها ارائه می‌کند که خود یک مزیت نسبت به مراکز دیگر به حساب می‌آید.

امکانات بسیار جالب و مدرنی در این مجموعه وجود دارد از سالن ورزشی که دستگاه‌های آن در بهترین باشگاه های ورزشی شهر پیدا نمی‌شود تا استخر و سالن بیلیارد و در یک گوشه دیگر هم سالن میز پینگ پنگ وجود دارد که در این سالن ها مددجویان به بازی مشغول می‌شوند.

در این مرکز خدمات ارزنده‌ای شامل درمان انواع بیماری‌ها اعتیاد، درمان اثربخش با طرح اقامت رهجو در محیطی آرام و مفرح، درمان اعتیاد به شیشه و انواع مواد مخدر و محرک، برنامه‌های فرهنگی فردی و گروهی به همراه آموزش صحیح رهجو و خانواده ایشان، ارائه می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت www.campejamshidieh.ir مراجعه و یا با شماره ۲۲۸۳۱۰۳۷ تماس حاصل فرمائید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته