نجات دست نشان از لبه پرتگاه؛ بازگشت ملوان به لیگ با کام بک 10 نفره


نجات دست نشان از لبه پرتگاه؛ بازگشت ملوان به لیگ با کام بک 10 نفره

دیدار هفته شانزدهم ملوان و شهرداری ماهشهر در نهایت با پیروزی قوی سپید انزلی به پایان رسید تا لبخند لیگ به این تیم زده شود.

به گزارش فرتاک ورزشی،

هفته شانزدهم را باید برای نادر دست نشان وشاگردانش در ملوان بندرانزلی بعنوان یک روز خاص نامید، جایی که در صورت شکست دیگر بعید بود این تیم بتواند مسیر اصلی و حضور در جمع صدرنشینان را پیدا کند و چه بسا ممکن بود آبستن حوادثی شود که تا هفته ها تحت تاثیر قرار بگیرد.

نادر دست نشان که روزهای گذشته به همراه قوی سپید انزلی از شرایط خوبی برخوردار نبود، در این هفته به مصاف شهرداری ماهشهر رفت تا امیدهای خود را هم چنان برای حضوردر جمع صدرنشینان زنده نگه دارد چرا که بدون شک شکست در این میدان می توانست مدیران این باشگاه را مجاب به تغییر مربی نماید.

در این بازی ابتدا اگرچه شهرداری ماهشهر توسط فرشیدپاداش بهترین گلزن لیگ به اولین گل خود دست یافت، اما در نهایت شاگردان دست نشان با این که ده نفره شده بودند، توانستند با دو گلی که توسط وحیدحیدریه به ثبت رساندن، بازی باخته را به یک پیروزی ارزشمند تعویض نموده تا هم چنان یکی از تیم های مدعی صعود در جدول باقی مانده و چشم انتظار هفته های آینده باشند.

ملوان با پیروزی در این بازی توانست جمع امتیازات خود را به عدد 22 برساند و در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد و با توجه به یک بازی کم تر که بایستی در برابر مس رفسنجان برگزار نماید، می تواند امتیازات خود را در صورت پیروزی بر این حریف به عدد 25 برساند و در جایگاه ششم جدول بالاتر از اکسین قرار بگیردکه می تواند امیدها را هم چنان برای این تیم زنده نگه دارد. تا چشم انتظار دور برگشت باشند و از آن جایی که تیم های مدعی بادران و نفت مسجدسلیمان نیز به تساوی رسیدند، این می تواند بهترین نتیجه برای تیم هایی هم چون ملوان، نساجی، خونه به خونه، برق جدید شیراز و... باشد تا رقابت را گرم تر از قبل نمایند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی