کشورهای منطقه مراقب طرح‌ها و توطئه‌های بیگانگان باشند


کشورهای منطقه مراقب طرح‌ها و توطئه‌های بیگانگان باشند

رکنا: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت : کشورهای منطقه مراقب طرح‌ها و توطئه‌های بیگانگان به ویژه بازیگران فرامنطقه‌ای باشند .

کشورهای منطقه مراقب طرح‌ها و توطئه‌های بیگانگان باشند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی نیروهای مسلح ، سپهبد ایلچی بیگ عضو کابینه دولت و رئیس سرویس مرزبانی کشور آذربایجان که به دعوت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به ایران سفر کرده، عصر امروز - یک شنبه - با سردار سرلشکر باقری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری ضمن تاکید بر روابط تاریخی، فرهنگی و مذهبی عمیق بین دو کشور، گفت که زمینه‌های همکاری نظامی، دفاعی و امنیتی فراوانی وجود دارد که باید از حداکثر این ظرفیت‌ها برای تامین امنیت و منافع مشترک بهره‌برداری نمود.

وی افزود : کشورهای منطقه مراقب طرح‌ها و توطئه‌های بیگانگان به ویژه بازیگران فرامنطقه‌ای باشند که با مداخلات خود درصدد القای تفرقه و اختلاف هستند، مراقبت نمایند.

وی همچنین خطاب به ایلچی بیگ، ادامه داد: از اینکه کشور شما رشد مناسبی در توسعه داشته خرسند هستیم و در زمان ریاست‌جمهوری آقای الهام علی‌اف روابط دو کشور توسعه پیدا کرده و در سفر اخیر رییس‌جمهور آذربایجان به ایران نیز تصمیمات مهمی در زمینه گاز و دریای خزر اتخاذ شده است.

سپهبد ایلچی بیگ نیز در این ملاقات گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد افزایش امنیت مرزهای مشترک به رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ارائه داد.

وی همچنین تصریح کرد: اهمیت امنیت مرزهای دو کشور برای ما و شما حائز اهمیت است. در عین حال گفت‌وگوی خوبی با فرمانده مرزبانی ایران، سردار رضایی داشتم و لازم است بگویم که هیچگونه مشکلی در امنیت مرزی دو کشور وجود ندارد و ما تلاش می‌کنیم ماموریت خود را در زمینه مرزی به خوبی انجام دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!