دایی: کمیته انضباطی همیشه یک طرفه تصمیم‌گیری می‌کند


دایی: کمیته انضباطی همیشه یک طرفه تصمیم‌گیری می‌کند

سرمربی سایپا گفت: بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داریم و باید در بازی با پیکان از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سایپا و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. علی دایی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا آخرین بازی نیم فصل‌مان است و می‌خواهیم با یک نتیجه خوب نیم فصل را به پایان برسیم. بازیکنان محروم و مصدوم زیادی داریم و باید از بازیکنان جوان‌مان استفاده کنیم. تیم پیکان نتایج خوبی گرفته و در بالای جدول قرار گرفته‌اند. اگر بازیکنان ما خودشان باشند این بازی را می‌بریم و ۱۶ روز با خیال راحت می‌گذرانیم.

او درباره محرومیت بازیکنانش از سوی کمیته انضباطی تصریح کرد: متاسفانه کمیته انضباطی با احترامی که برای آن‌ها قائلم، همیشه یک طرفه تصمیم‌گیری می‌کند و هیچ اجازه‌ای به بازیکنان و مربیان نمی‌دهد تا از خودشان دفاع کنند و فقط به گزارش داور توجه می‌کنند. این‌طور هم حق ما و هم حق بازیکنان ضایع می‌شود. باید به ما هم فرصت داده شود تا از خودمان دفاع کنیم. از آن‌ها می‌خواهم که فیلم بازی را نگاه کنند. متاسفانه ما نظارت آن‌چنانی روی داوران نداریم. این نیم فصل هم همه دیدند چه بلایی سر تیم ما آمد. در همه جای دنیا اعتراض وجود دارد و تا جایی که بی‌احترامی اتفاق نیفتد مشکلی ندارد. من دیروز ۱۰ میلیون جریمه شدم و غلامپور هم همین‌طور. من نمی‌دانم چطور این پول‌ها را می‌گیرند. از کمیته انضباطی سوال دارم تا حالا توانستند حکم‌هایی که علیه باشگاه‌ها درباره قراردادها دادید پول آن‌ها را بگیرند و به ما بدهند؟

سرمربی سایپا درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ما در گروه سختی قرار گرفته و سخت‌ترین گروه جام جهانی است. قهرمان اروپا و قهرمان جام جهانی و بهترین تیم آفریقا در گروه ما هستند. بازیکنان ما هم خوب هستند. بازی تدارکاتی خوب می‌تواند ما را برای بازی مقابل این تیم های بزرگ آماده کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس