15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته


چاقی صورت با روش های طبیعی در یک هفته بسیاری از مردم اغلب گونه های خود را از طریق جراحی های زیبایی چاق تر می کنند زیرا آنها صبر و حوصله کمتری به خرج می دهند تا درمان های طبیعی را دنبال کنند ؛ با اینحال جراحی زیبایی در برخی موارد کاملا مطلوب نیست . […]

چاقی صورت با روش های طبیعی در یک هفته

بسیاری از مردم اغلب گونه های خود را از طریق جراحی های زیبایی چاق تر می کنند زیرا آنها صبر و حوصله کمتری به خرج می دهند تا درمان های طبیعی را دنبال کنند ؛ با اینحال جراحی زیبایی در برخی موارد کاملا مطلوب نیست . بهترین و ایمن ترین روش برای چاقی صورت و گونه ها ، ترفندهای طبیعی است چرا که آنها نه تنها اثر طولانی تر بلکه برای سلامتی نیز فواید مثبتی دارند .

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

گونه چاق می تواند به شما یک چهره کامل را بدهد که می تواند به طرز چشمگیری به زیبایی چهره شما بی افزاید . اگر شما مشکل افتادگی پوست داشته باشید ؛ گونه های چاق تر می توانند آنها را درمان کنند و برای جوانتر به نظر رسیدن ظاهر شما مفید هستند . در سنین کمتر صورت به علت چاقی زیرپوستی طبیعی تر به نظر می رسد ، با افزایش سن چربی زیر پوستی از بین می رود و ظاهر آن قدیمی تر می شود .

اگر تلاش می کنید چاقی صورت و گونه هایتان را بیشتر کنید ، لزوماً به معنی انباشتن چربی اضافه بر روی صورت و بدن شما نیست . با پیگیری برخی روشهای موثر و رژیم غذایی مناسب می توانید گونه های شاداب تر و صورت چاق تری داشته باشید . گونه های چاق می توانند ویژگی و برجستگی های صورت شما را بهتر نمایان کنند ؛ بدین ترتیب اگر شما به دنبال اضافه کردن چربی و چاق شدن صورت بدون زیر چاقوی جراحی رفتن و تزریق ژل هستید ، در این مطلب سلام دکتر روش هایی طبیعی ارائه می شوند که به شما کمک می کنند فقط در یک هفته به چاقی گونه و چاقی صورت دست پیدا کنید .

قبل از اینکه با روش های طبیعی شروع به چاق کردن صورت و گونه ها کنیم ، باید اضافه کنیم که یک رژیم غنی از کربوهیدرات ها با مقدار کافی از مواد مغذی دیگر می تواند به شما کمک کند پوستی سالم تر و صورت چاق تر و زیباتری داشته باشید . در حقیقت پیش شرطی است که اثر بخشی تمامی فرایند های دیگر را به خود وابسته می کند .

این رژیم غذایی شامل مقدار زیادی از برنج و نان همراه با برگ سبزیجات ، میوه ها و فیبرهای رژیمی در برنامه روزانه غذایی می شود . در این رژیم غذایی سیگار کشیدن و نوشیدن مایعات الکلی را متوقف کنید و روزانه مقدار کافی آب مصرف کنید . ورزش کردن را از یاد نبرید و روش های زیر را نیز برای چاقی صورت به کار ببرید :

1 . رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

جالب است بدانید رژیم غذایی ( رژیم کرب سایکلینگ ) غنی از کربوهیدرات به عنوان “ رژیم غذایی لاکچری ” نامیده می شود زیرا باعث ورم بدن نمی شود و درخشش بی نظیری به پوست شما اضافه می کند ، در حالی که چندین لایه خوب برای چاقی گونه های شما اضافه می کند . از رژیم مملو از خامه ، پاستا ، کره ، برنج و نان لذت ببرید ؛ این رژیم غذایی تضمین می کند که بدن شما انرژی اضافه بدست آورده بدون اینکه افزایش وزن داشته باشید . بنابراین سس سفید پاستای مورد علاقه خود را سفارش دهید و به همراه یک نان سیر با هدف به دست آوردن چاقی گونه و صورت آن را میل کنید .

2 . مرطوب کننده های گونه و صورت

پوست سالم ، نرم و شاداب تنها توسط یک رژیم غذایی متعادل و مراقبت از پوست حفظ می شود ؛ بنابراین اگر شما این دو را رد کنید ، نتایج بدست آمده مثبت نخواهد بود . گونه هایتان را با مرطوب کننده به طور منظم و مواد طبیعی نظیر روغن بادام ، روغن زیتون ، روغن نارگیل و گلاب کامل و بی نقص کنید . شما می توانید این کار را هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروید تا پوست تان نرم و لطیف شده و سلول های آن ترمیم شوند .

3 . ماساژ پوست با استفاده از روغن های گیاهی

روغن های گیاهی در طبیعت کم نظیر هستند و با ویژگی های خاصی که دارند ، پوستی سالم و گونه هایی درخشان به ارمغان می آورند . این درخشندگی را با روغن گیاهی اسطوخدوس تجربه کنید ؛ چنانچه این روغن را به آسانی پیدا نکردید از روغن های زیتون ، بادام ، نارگیل یا حتی آووکادو استفاده کنید .

4 . عادت های بد را کنار بگذارید

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

امروزه ، زنان در معرض انواع و اقسام چیزهای مضر هستند که ظاهراً نسبت به هزاران سال گذشته جالب به نظر می رسد ؛ با این حال ما ماهیت طبیعی پوست و مو را فراموش می کنیم که عمدتاً تعیین کننده و وابسته نحوه زندگی و لایف استایل ماست . بنابراین سیگار کشیدن و مایعات الکلی را کنار بگذارید و به جای آن ورزش یوگا انجام دهید ، رژیم غذایی متعادل و سالمی اتخاذ کنید تا فیت و جذاب بمانید .

5 . آرایش تان را پاک کنید

در یک جستجو متوجه شدیم بانوان بیش از اندازه از لایه های آرایشی و مواد شیمیایی ، هر روزه استفاده می کنند که به نوبه خود منجر به ایجاد بستر رشد باکتری ها خواهد شد در صورتی که شب ها قبل از خواب مواد آرایشی از روی صورت پاک نشوند . بنابراین به یاد داشته باشید صورت تان را بشویید و آرایش هایتان را از بین ببرید ، قبل از اینکه به رختخواب بروید .

6 . کرم ضد آفتاب نجات دهنده است

تابستان ها می تواند برای پوست های حساس شرایط سختی را رقم بزند ، با این حال برخی از خانم ها جهت استفاده از یک کرم ضد آفتاب صرف نظر می کنند و این یکی از اشتباهات رایج دیگری است که هر زنی تمایل به انجام آن دارد ! استفاده از یک کرم ضد آفتاب می تواند سلامت و کیفیت صورت و گونه های شما را تحت تاثیر قرار دهد ؛ پس کرم های ضد آفتاب را از دست ندهید و با آغشته کردن صورت به آنها همیشه پوستی طبیعی و بی عیب و نقص داشته باشید .

7 . یوگا برای چاقی صورت | چاقی گونه ها

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

یوگا صورت نه تنها می تواند به شما کمک کند گونه های پُر تری داشته باشید ، بلکه با از بین بردن چین و چروک روی پوست که ممکن است سن شما را بیشتر آنچه که هستید نشان دهد ، طراوت خاصی به پوست صورت می دهد . مراحل زیر را دنبال کنید تا گونه های چاق تری داشته باشید :

انگشت اشاره خود را بر روی استخوان گونه قرار داده و به مدت 1 دقیقه به نرمی پوست آن را ماساژ دهید . حال انگشتتان را به سمت کمی داخل تر برده و فقط در کنار سوراخ های بینی قرار دهید و به مدت 1 دقیقه به نرمی محل را به شکل دایره ای ماساژ دهید . حال انگشتتان را به طرف لولای فک بکشانید و پوست محل را به آهستگی به صورت دایره ای ماساژ دهید .

شما باید یوگا صورت را حداقل 4 بار در روز انجام دهید تا به سرعت نتیجه بگیرید .

8 . ورزش برای گونه های چاق

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

به طور مستقیم بر روی صندلی نشسته و عضلات صورت خود را ریلکس کنید.دهان خود را به گونه ای باز کنید که گویی با کسی صحبت می کنید ؛ در حال حاضر لب بالا و پایین خود را به داخل و گوشه های دو طرف دهن خود را بیرون بکشید . سعی کنید گوشه های لب تان را تا حدی که ممکن است به بیرون بکشید . اکنون برای یک دقیقه در همین حالت بمانید و ریلکس کنید . در همین حین که این حالت را حفظ کرده اید ، باید احساس کنید که عضلات گونه های شما در حال کشیده شدن هستند . این حرکت را در یک ست سه تایی ، سه بار در روز تکرار کنید .

نفس عمیقی از طریق دهان بکشید و هوا را در دهان خود نگاه دارید . لب ها را بسته ولی هوا را پایین ندهید ؛ فشار بر روی عضلات گونه را 40 تا 50 ثانیه احساس کنید و سپس هوا را به آرامی از طریق لب ها بیرون بدهید . شما باید این حرکت را در یک ست سه تایی حداقل 3 بار در روز انجام دهید .

لبخند بزنید و عضلات صورت خود را در همین حالت حفظ کنید ، دستهایتان را بر روی این عضلات گذاشته و 5 ثانیه نگه دارید و سپس ریلکس کنید . این حرکت را در یک ست سه تایی حداقل سه بار در روز انجام دهید تا گونه های پر تری داشته باشید .

لب هایتان را بسته و لبخند بزنید و گوشه های بیرونی لب های خود را تا حد امکان باز کنید . این کشش را در مدت 10 ثانیه به حداکثر رسانده و سپس آنها را تا انجا که ممکن است به یکدیگر نزدیک کنید . یک بار انجام این حرکت یک ست محسوب می شود . بهتر است در یک روز سه ست و حداقل دو بار این تمرین را انجام دهید .

9 . آلوئه ورا برای چاقی صورت

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

چند ژل آلوئه ورا تهیه کرده و مستقیماً بر روی گونه هایتان بزنید . با نوک انگشتان ، ژل را به صورت دایره ای بر روی پوست خود بمالید و ماساژ را به مدت 20 تا 30 دقیقه ادامه دهید . این فرآیند باید حداقل 2-3 بار در روز انجام شود تا در یک هفته گونه های جذاب تر و فربه تری داشته باشید .

10 . شنبلیله برای چاقی گونه و صورت

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

شنبلیله بذر غنی از مواد مغذی است که به شما کمک می کند گونه های سفت تر و کامل تری داشته باشید . آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در شنبلیله از چین و چروک و تیرگی پوست جلوگیری می کند . یک قاشق سوپخوری از بذر شنبلیله را شب در آب غوطه ور کنید ، صبح خمیر را درست کرده و بر روی گونه ها قرار دهید . تاز مانی که خشک نشده بسته را از روی گونه ها برندارید . پس از اینکه جذب پوستتان شد می توانید صورتتان را آب بشویید .

11 . گلاب و گلیسیرین برای گونه های چاق

گلیسیرین غنی از رطوبت است و توانایی سفت کردن پوست به طور طبیعی را دارد . ترکیب 4-5 قطره گلیسرین و 2 قطره گلاب و اضافه کردن آن بر روی پوست صورت برای چاقی صورت مفید و موثر است . همچنین می توانید این مخلوط را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید . دقت کنید حداقل یک ساعت بر روی صورت بماند ؛ سپس گلیسیرین اضافی را با پنبه از روی صورت پاک کنید .

12 . روغن زیتون برای گونه های چاق و چله

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

4-5 قطره روغن زیتون را بر روی پوست صورت خود ماساز دهید . ماساژ را 5 دقیقه انجام دهید و 30 دقیقه آینده را به حال خود رها کنید . روغن اضافی را با پنبه از روی صورت پاک کرده و با آب آن را بشویید . روغن زیتون غنی از مواد مغذی است که برای چین و چروک و چاقی صورت بسیار مفید است . برای به دست آوردن بهترین نتایج این کار را دو بار در روز تکرار کنید .

13 . شی باتر برای گونه های پُر تر

15 روش لاکچری و طبیعی چاقی صورت و گونه در یک هفته

شی باتر ، کره درخت شی می باشد که از هسته محصول درخت شی استراج می شود . کره شی دارای مقدار زیادی اسید چرب و ویتامین E بوده و به سفتی پوست و مرطوب نگه داشتن آن کمک می کند . شی باتر به علت میزان بالای اسید چربش بسیار موثر است ، شی باتر را مستقیماً بر روی گونه های خود بگذارید و 5 تا 8 دقیقه ماساژ دهید ، سپس آن را به مدت 30 دقیقه رها کنید . سپس کره اضافی را با کمک پنبه پاک کنید .

14 . عسل و شیر برای چاقی صورت و گونه

عسل و شیر هر دو برای پوست عالی هستند و با جای گیری در رژیم غذایی به صورت مناسب ، به چاقی صورت کمک فراوانی می کنند . ماساژ شیر و عسل بر روی پوست صورت به طور مرتب موثر است ؛ به گونه ای که 4 قاشق شیر سرد را به همراه یک قاشق عسل خالص را با هم میکس کنید و در یک حرکت دایره ای بر روی پوست صورت و گونه ماساز دهید . قبل از انکه بخواهید پوستتان را با اب شستشو دهید ، مدتی آنرا به حال خود رها کنید و برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، دو بار در روز این حرکت را انجام دهید .

15 . ماساژ روغن نارگیل بر روی گونه و صورت

روغن نارگیل چیز دیگری است که می تواند مفید باشد تا صورت شما را به سرعت چاق کند . روغن نارگیل دارای اسیدهای چرب است که به راحتی جذب پوست می شود . روغن نارگیل گرم ( نه داغ ) را برای ماساژ روزانه صبح و شب انجام دهید . نتایج را در عرض یک تا دو هفته خواهید دید و فراموش نکنید پس از 30 دقیقه ماساژ صورتتان را به خوبی با آب شستشو دهید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تغذیه و سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش