تدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبی


خبرگزاری شبستان:مدیر موسسه نور المجتبی با اشاره به فعالیت های موسسه در عرصه تدبر در قرآن برای همه اقشار گفت: امسال 33 واحد درسی در کانال مؤسسه نورالمجتبی قرار گرفته است. برای هر درس صوت کلاس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سرویس : قرآن و معارف - فعالیت های قرآنی زمان : ۱۳۹۶/۹/۱۳ - ۱۲:۱۰ شناسه خبر : ۶۷۳۸۵۲
میرباقری:
تدریس ۳۳ واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبی
خبرگزاری شبستان:مدیر موسسه نور المجتبی با اشاره به فعالیت های موسسه در عرصه تدبر در قرآن برای همه اقشار گفت: امسال ۳۳ واحد درسی در کانال مؤسسه نورالمجتبی قرار گرفته است. برای هر درس صوت کلاس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
تدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبی
به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سیدمحسن میرباقری، مدیر موسسه نورالمجتبی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مدیران قرآنی اداره ارشاد و اوقاف استان‌ها که در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد با اشاره به اینکه موسسه نورالمجتبی با هدف ترویج مباحث قرآنی، دینی و اخلاقی شکل گرفته است، اظهار داشت: ما امروز به تدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی فعالیت خود را آغاز کرده ایم.

وی ادامه داد: در چندین گام مختلف درس های ما تولید شده است. ابتدا در گام اول 10 فصل درس ها مشخص شد و در گام دوم 10 فصل دروس را وارد شورای علمی کرده ایم تا اساتید آنها را بررسی کرده و پس از آن در پژوهش، تدوین و در نهایت توسط اساتید تدریس شود.

مدیر موسسه دارالمجتبی در خصوص فعالیت های علمی آموزشی در عرصه تدبر در قرآن گفت: فعالیت های علمی و آموزشی برای تدبر در قرآن برای همه اقشار جامعه صورت می گیرد و از این رو ما دوره های تربیت مربی را در شهر مقدس مشهد برگزار کرده ایم.

میرباقری تاکید کرد: امسال 33 واحد تخصصی در کانال موسسه نورالمجتبی قرار گرفته است و برای هر درس علاوه بر صوت کلاس مطالب درسی را به صورت مکتوب نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم.

وی افزود: ما سرفصل های آموزشی را به سایر زبان ها نیز در اختیار علاقه مندان قرار می دهیم،‌ در واقع ما امروز توانسته ایم مطالب را به زبان انگلیسی ترجمه کرده و در اختیار مخاطب قرار داده ایم و در تلاش هستیم به سایر زبان ها نیز این اقدام را انجام دهیم.

مدیر موسسه نورالمجتبی در پایان گفت: یکی از گام های ما در امر آموزش قرآن بعد تربیت مربی است که در این خصوص فعالیت های زیادی انجام شده که امیدواریم به نتایج خوبی نیز برسیم.

جوایز برگزیدگان آزمون قرآن باید بیش از گذشته باشد

بنابراین گزارش در ابتدای این برنامه حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به برگزاری آزمون مشترک حفظ و مفاهیم قرآن اظهار داشت: خوشحالیم که این اتحاد و هم‌افزایی در برگزاری آزمون مشترک حفظ و مفاهیم قرآن توسط سازمان اوقاف و وزارت ارشاد صورت گرفته است.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن با بیان اینکه ما شورای هماهنگی در هر استان داریم تا برنامه‌ها براساس وظایف و فعالیت‌ها پیش برود، افزود: ما هنوز شیوه‌نامه جوایز را نهایی نکردیم و امیدواریم بزودی تکمیل و ابلاغ شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه خروجی آزمون حذف اقدام موازی است خاطر نشان کرد: ما در اوقاف هزینه بالایی برای برگزاری آزمون داشتیم که ارشاد هم به طور حتم برای برپایی آزمون‌ها هزینه زیادی کرده است که این هم‌افزایی نوعی صرفه‌جویی به شمار می‌رود که امیدواریم این صرفه‌جویی‌ها برای حمایت از حفظ قرآن در اختیار مؤسسات و نهادها هزینه شود.

وی با بیان اینکه جوایزی که به برگزیدگان تعلق می‌گیرد باید نسبت به قبل چشمگیر باشد گفت: شرکت‌کنندگان باید امسال با انگیزه بیشتری در این آزمون شرکت کنند و با این هم‌افزایی به برگزیدگان جوایز قابل توجهی تعلق گیرد.

پایان پیام/523
تدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبی
تدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبیتدریس 33 واحد درسی به صورت الکترونیکی و مجازی در موسسه نورالمجتبی
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
موسسه نورالمجتبی
|
میر باقری
|
تدبر در قرآن
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان