مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند


مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند امروز به مهمترین خواسته های جنسی زنان در منزل از شوهرشان میپردازیم که دانستن آن برای آقایان حیاتی می‌باشد. مطمئنا زنان از مردان خواسته ها و نیازهای جنسی دارند که در به ارگاسم رسیدن انها همراه با عشق بازی پر هوس و داغ کمک میکند, اما این خواسته ها چیست؟ در بیشتر مواقع کسیکه برای ارتباط...

مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند

امروز به مهمترین خواسته های جنسی زنان در منزل از شوهرشان میپردازیم که دانستن آن برای آقایان حیاتی می‌باشد. مطمئنا زنان از مردان خواسته ها و نیازهای جنسی دارند که در به ارگاسم رسیدن انها همراه با عشق بازی پر هوس و داغ کمک میکند, اما این خواسته ها چیست؟

در بیشتر مواقع کسیکه برای ارتباط جنسی پیشقدم می‌شود ,مرد هست ودر بعضی مواقع زنان خواسته های جنسی خودرا مطرح نکرده و با بی میلی و گاهی اجبار وی را دراین تماس مشایعت می‌کنند.

اما حقایق این هست که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند ودر کنار یک همسر تحریک کننده ,از موجوداتی ترسو و متنفر از رابطه جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می‌شوند, آیا دوست دارید همسرتان رابه یکی از این قهرمانان تبدیل کنید

مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند

حقایق این هست که خیلی از زنان سرد مزاج نیستند ودر کنار یک همسر تحریک کننده ,از موجوداتی ترسو و متنفر از ارتباط جنسی به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل می شند.

این مشخصات مردهایی هست که برای همسرشان شریک جنسی خوبی میباشند, شما هم میتوانید چنین رفتار کنید :

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند. برای تحریک همسرشان وقت صرف میکنند و به او مهلت می‌دهند تا شعله ی شهوتش به آرامی روشن شود.

مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند .آقایونی که نمی‌خواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حین ارتباط جنسی بیان کنند, به این مضمون توجه کنند که بیان احساسات عاشقانه در گذشته, هنگام و بعد از نزدیکی به زن احساس محبوبیت و امنیت می دهد.

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند .هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می زنید می تواند به مثل پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می‌آید و وی را شعله ور سازد.

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند وی را دوست دارند و به او عشق می ورزند . این را بدانید که تماس چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات هست

که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هردو طرف هست, پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این تماس لذت ببرید.

مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند

۵- مردهایی که با مو های همسرشان بازی میکنند .فکر نمی کنم هیچ زنی در جهان وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای همسرش در مو های سرش لذت نبرد !

این را بدانید که تماس چشمی بین دو نفر قدرتمند ترین و موثرترین ارتباطات هست که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هردو طرف هست.

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند . زن ها در فرآیند آمادگی برای نزدیکی نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام, حاضر عملیات جنسی شوند.

۷ – مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت می‌برند. زبان عشق لمس کردن هست, دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند, با نوازشی عاشقانه معنای حقیقی این جمله را درک کنید.

مشخصات مردانی که شریک جنسی خوبی هستند

۸- مردهایی که عشق خودرا در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان میدهند و وی را به احساس و یقین محبوبیت مجبور میکنند .

یک «دوستت دارم» , یک شاخه گل , یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد , می تواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود.

۹- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود رابه لحاظ فیزیکی و جسمانی حاضر میکنند. کارهایی ماننده معطر کردن دهان, ازاله مو های زائد, عطر زدن و دوش گرفتن و … می‌توانند برای مهیا کردن جسمی شما خوب باشند.

۱۰ _ مردهایی که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنید اگر همسرتان حس کند تنها شریک لحظه های لذت تان هست ,تلاش بیشتری برای لذت بردن دو چندان شما میکند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد