فهمیدن شماره سیم کارت


فهمیدن شماره سیم کارت

فهمیدن شماره سیم کارت : امروزه افرادی بسیاری هستند که همزمان از چندین خط برای خود استفاده می کنند و کمتر کسی است که یک سیم کارت را داشته باشند. معمولا افراد خط کاری خود را از خط خانوادگی جدا می کنند که بتوانند مدیریت بهتری بر روی خط های خود داشته باشند.اما استفاده از چندین […] نوشته فهمیدن شماره سیم کارت اولین بار در زوم تک پدیدار...

فهمیدن شماره سیم کارت : امروزه افرادی بسیاری هستند که همزمان از چندین خط برای خود استفاده می کنند و کمتر کسی است که یک سیم کارت را داشته باشند. معمولا افراد خط کاری خود را از خط خانوادگی جدا می کنند که بتوانند مدیریت بهتری بر روی خط های خود داشته باشند.اما استفاده از چندین خط اصلا موضوع عجیبی نیست و هر کسی می تواند بر اساس نیازهای خود ،سیم کارت تهیه کند. ولی گاهی به دلایل مختلفی و داشتن مشغله های فکری زیاد این امکان وجود دارد که شماره خطی از خود را فراموش کرده باشیم به همین علت باید روش های را که می توانیم شماره سیم کارتمان را بفهمیم ، را بدانیم.

اگر شما سیم کارتتان را جدیدا خریداری کرده باشیم ممکن است تا هفته های اول نتوانید شماره تان را حفظ نمایید یا اینکه مدت زمان زیادی از یک سیم کارت استفاده نکرده باشید و شماره ی آن را فراموش کرده باشید به هر حال شما می توانید به وسیله سیم کارتتان ، کدهای را شماره گیری نمایید که شماره خط فراموش شده تان را به شما نشان بدهد ( ایرانسلی ها می توانند کد ستاره۲۲ مربع و همراه اولی ها کد ستاره ۹۹ مربع را شماره گیری نمایند) ولی از طریق گوشی این کار نیز برای شما امکان پذیر خواهد بود که در ادامه این راهکارها را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

مشاهده شماره سیم کارت در گوشی های آیفون

فهمیدن شماره سیم کارت : اگر گوشی شما ایفون است و شماره سیم کارتتان را فراموش کرده اید می توانید از مراحل زیر استفاده نمایید:

۱)وارد بخش مخاطبین گوشیتان شوید.

۲) در قسمت my number شماره شما نشان داده می شود.

یا می توانید از روش زیر استفاده کنید:

۱)وارد بخش تنظیمات گوشیتان شوید.

۲)قسمت phone و سپس از my number شماره خود را مشاهده کنید.

مشاهده شماره سیم کارت در گوشی های اندرویدی

فهمیدن شماره سیم کارت : اگر گوشیتان اندرویدی است می توانید از مراحل زیر استفاده نمایید:

۱)وارد بخش تنظیمات گوشیتان شوید

۲)گزینه About Device را انتخاب نمایید(در قسمت پایین تنظیمات است).

۳)لیستی از جزئیات را مشاهده می کنید که می توانید با کلیک بر روی گزینه Status و بعد از آن در قسمت My Phone Number شماره خود را مشاهده نمایید.

کد دستوری برای دانستن شماره سیمکارت :

۲#*۷۳۳*

مطلب مرتبط :

چگونه شماره ایرانسل ، همراه اول و رایتل خود را بفهمیم ؟

طرح مکالمه ماهانه ایرانسل

نحوه شارژ ایرانسل

لیست سایت های ترافیک ملی ایرانسل

ساعت اینترنت شبانه ایرانسل

قیمت جدید سیم کارت های ایرانسل

بهترین طرح مکالمه ایرانسل

اینترنت ایرانسل ۴G

loading...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته